• Meus Veritas

    Tjejer vad sover ni i?

    Ja vad sover ni i egentligen? Önskar själv att jag kunde sova i nån mysig pyjamas ibland men det blir för varmt och slutar alltid med att jag sover i bara trosorna som vanligt.
    Varje gång jag frågar någon så svarar dom att dom sover i T-shirt och trosor så nu är jag nyfiken om det är det dom flesta sover i


    På FL får du tycka vad du vill så länge du tycker som alla andra
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer vad sover ni i?
  • Linnis92

    Trosor och Linne eller bara linne. Hade gärna sovit naken men har en bebis som snuttar hela nätterna då.

  • MammAmma

    Ibland naken, ibland i trosor och linne, andra gånger i enbart trosor eller enbart linne. Vanligast är väl kanske i trosor, tror jag.

  • ostpaj

    Det är minusgrader i min lägenhet. Sover med pyjamasbyxor, bar överkropp med fleecefilt och täcke på.

  • JPT

    Oftast pyjamasshorts med linne alternativt trosor och linne.
    Det händer att jag också sover i nattlinne. 

  • lövet2

    Det beror på årstid och väder. Just nu sover jag i t-shirt och långkalsonger, och så har jag två täcken. På sommaren sover jag i bara trosor och kanske ett tomt påslakan.

  • fjanten

    Beror på årstid, men generellt sett så sover jag i trosor eller naken på sommaren, trosor och linne/t-shirt/liknande på höst och vår, pyjamas på vintern. Men denna vinter är det så himla varmt, så det har blivit trosor och t-shirt för det mesta...

  • moi01
    i-o skrev 2016-12-25 04:05:34 följande:

    Pyjamas måste ju avgjort vara det sexigaste.

    Eller i one piece.


    Jag är kille och jag kan säga vad en kille eller jag åtminståne tycker är det sexigaste eller sötaste en tjej kan sova i det är bara trosor eller bh och trosor eller trosor och t-skjorta
Svar på tråden Tjejer vad sover ni i?