• Bitterkexet

    Ung och väntar första, någon mer som vill följas åt? :)

    Hej, är 20 år och väntar mitt första barn, beräknat slutet på Maj/början på Juni och känner mig lite ensam på fronten då jag inprincip är den enda som är gravid i min umgängeskrets haha.
    Finns det någon annan som väntar kotte och kanske vill följas åt och prata bebis, förväntningar, nervositet och bara livet?
    Skulle vara väldigt roligt :)

  • Svar på tråden Ung och väntar första, någon mer som vill följas åt? :)
  • Bitterkexet
    äpplelina skrev 2016-12-27 08:20:55 följande:

    Oj så dumt, såg nu att du skrev maj/juni ;) jag är beräknad i slutet av juli :)


    (Som om det aldrig har hänt en annan senast...igår haha Cool)
    Grattis till dig/er, vad roligt :D är just nu i vecka 18(17+5) och vill bara att Kotten ska komma hit nu Oskyldig

    I slutet på Juli, vilken vecka är du i? Är så dålig på att räkna och vet att jag säkert räknar fel haha. 
  • Bitterkexet

    Vad roligt :D ska på RUL 5/1 och är få i vecka 30. Är så nervös gör efter det ska barnvagn köpas heh ;) gjorde ett UL i vecka 8 och det var det vackraste jag sett <3
    Har du några besvär eller så? Illamående?

  • Fiinast1

    Hej! Jag följs gärna åt är 22 år och väntar mitt första barn i början av juli har en komplicerad graviditet kräks hela tiden nästan både morgon och nattetid har dessutom börjat känna av foglossning..

  • Exomob
    Fiinast1 skrev 2017-01-03 13:06:24 följande:

    Hej! Jag följs gärna åt är 22 år och väntar mitt första barn i början av juli har en komplicerad graviditet kräks hela tiden nästan både morgon och nattetid har dessutom börjat känna av foglossning..


    Vad roligt! men jobbigt att kräkas såklart.. Vart bor du förresten? :) Har du berättat för dina föräldrar? Jag tycker det känns rätt jobbigt att berätta för dem faktiskt.. de har alltid haft inställningen att man ska skaffa barn när man är 30 år typ. 
  • Fiinast1

    Jaa sjukt jobbigt att spy hela tiden men min mamma mådde illa och kräktes hela sina graviditeter så tyvärr blir de väl så med mig oxå :D jag bor söder om stan mot Haninge hållet sj då? Min mamma tog det förvånansvärt bra i början var hon orolig men nu är hon mer glad och förväntansfull föräldrar är ju så. oroliga osv min mamma tyckte oxå jag var alldeles för ung men stå på dig

    Kram på dig

  • Exomob
    Fiinast1 skrev 2017-01-03 13:26:54 följande:

    Jaa sjukt jobbigt att spy hela tiden men min mamma mådde illa och kräktes hela sina graviditeter så tyvärr blir de väl så med mig oxå :D jag bor söder om stan mot Haninge hållet sj då? Min mamma tog det förvånansvärt bra i början var hon orolig men nu är hon mer glad och förväntansfull föräldrar är ju så. oroliga osv min mamma tyckte oxå jag var alldeles för ung men stå på dig

    Kram på dig


    Vilken vecka är du i? :D spännande. 


    Åh okej, jag bor utanför Göteborg. Har inte så många jämnåriga vänner med barn här tyvärr. Jaa det är klart..! Tror också mest att de skulle bli oroliga och vilja veta hur vi har tänkt med allt och så.

Svar på tråden Ung och väntar första, någon mer som vill följas åt? :)