• MammaVH

    Starka symptom inget plus

    Hej! Är lite orolig. ???? (NY här på FL) Jag har ett barn sedan 2008 och är fortfarande tillsammans med pappan ?? vi har nu sedan ett år tillbaka funderat på att skaffa ett syskon till vår 8-åriga son. I flera år har jag haft P-spruta och ingen mens. Och för över ett år sedan så slutade jag med P-spruta och fick tillbaka min mens efter ca 4 månader. Alltså i mars i år. Sedan dess har jag och min sambo varit oskyddade. Jag vet att det kan ta ett tag innan kvinnokroppen återfår sin normala rytm. Och efter jag fick tillbaka min mens har den inte heller varit regelbunden. Ibland har menscykeln varit 28 dagar, ibland 30 dagar och ibland till och med hoppat över en månad. Men sedan nu i augusti har jag bara haft mens två gånger! Och bägge gångerna otroligt lite och sparsamt, bara varat i ca 3 dagar och knappt behövt binda. Och nu senaste veckorna så har jag haft väldiga symptom, listan är lång! Har gjort flera graviditetstest och alla visar negativt! Men symptomen försvinner inte! Var hos en barnmorska i förrgår som sa att alla mina symptom säger att jag är gravid men hon förstår inte varför testen inte visar något. Fick ingen tid för VUL eller blodprov heller. Skulle bara avvakta..... Blir tokig! Jag har ingen aning heller om jag är i första månaden eller fjärde liksom, eftersom min "mens" är så konstig. Någon som varit med om något liknande? Alltså: ALLA symptom i världen men inga positiva test! Råd någon?

  • Svar på tråden Starka symptom inget plus
Svar på tråden Starka symptom inget plus