• jagjagjagjag

    Ni som har partner

    Jag är sugen på att köpa hem en sexleksak. Bara för att testa då jag aldrig använt mig utav en tidigare. Min partner skrattar bara när jag nämner det & verkar snarare ta det som att "han inte är tillräcklig". Hur får jag honom att vilja köpa något med mig? Vad använder ni? Vad rekommenderas?

  • Svar på tråden Ni som har partner
  • jagjagjagjag

    PS. Han är absolut tillräcklig, inte något snack om saken. Men jag gillar att testa nya saker. Kan tillägga att han verkar gå med på att köpa handklovar i alla fall, men det har han hunnit acceptera med tiden då jag gillar stryptag och att bli fasthållen.


    jagjagjagjag skrev 2016-12-30 01:25:07 följande:

    Jag är sugen på att köpa hem en sexleksak. Bara för att testa då jag aldrig använt mig utav en tidigare. Min partner skrattar bara när jag nämner det & verkar snarare ta det som att "han inte är tillräcklig". Hur får jag honom att vilja köpa något med mig? Vad använder ni? Vad rekommenderas?


  • Anonym (dude)

    Är i samma sits som du, fast omvänt. Försökte introducera lite nya saker i vårt sexliv som tex porr, leksaker, spel osv. Tyvärr har min tjej zero fantasier, inget direkt intresse för "nya" sex saker. Hon hade köpt en dildo för flera år sedan som hon hade använt några gånger, men den var inte så skön tyckte hon. Då köpte (2015) jag två nya, var av en gilla hon inte och de andra har vi inte testa än :(

    Jag har försökt förklara på alla sätt att jag bara vill utforska nya saker och få min tjej att känna ännu mer njutning, eftersom det är det jag vill uppnå.

    Men vissa är inte så intresserade helt enkelt. Mitt tips till dig är att börja smått och lägg till nya saker med tiden. Visa entusiasm när ni väl kör så att din kille ser att du verkligen gillar det.

  • Anonym (Börja litet)

    Ja kan du inte köpa någon liten leksak, typ vibrator, som du överraskar med som han kan leka/använda på dig ihop med handfängsel. Kanske inte så bra börja med en rejäl dildo om han redan nu skojar om att han skulle vara otillräcklig.

  • jagjagjagjag

    Precis det jag tänkte. Känner inte att jag behöver en dildo:)


    Anonym (Börja litet) skrev 2016-12-30 09:13:18 följande:

    Ja kan du inte köpa någon liten leksak, typ vibrator, som du överraskar med som han kan leka/använda på dig ihop med handfängsel. Kanske inte så bra börja med en rejäl dildo om han redan nu skojar om att han skulle vara otillräcklig.


  • holidodi

    Jag köpte en plugg för lilla hålet till min tjej. Inte för att ha analsex men för henne att reta det lilla hålet medans vi har sex. Hon kommer hårdare då. Men som sagt det beror på vad man tycker om. Om du gillar lilla hålet så använda mycket olja. :)

  • NinjaLinan

    Jag och min man använder i stort sett alltid sexleksaker när vi har sex, det ger en härlig variation!
    Våra favoriter är buttplugs och Magic Wands, varje kvinna bör faktiskt ha en gedigen låda sexleksaker kan jag tycka. 
    sinamatic.se/produkt/fairy-wand-turbo-massager/
    Denna på klitoris, så den kommer åt hans penis samtidigt som han tar dig kommer att göra er båda tokiga :D

Svar på tråden Ni som har partner