• Anonym (Cutie)

    Killar!

    Är det viktigt att tjejer ni träffar har stort självförtroende för att ni ska bli intresserade av henne och/eller ligga med henne?

  • Svar på tråden Killar!
  • Anonym (Kille)

    De flesta killar har rätt låg ribba för sex skulle jag säga, med allt lägre krav ju längre tid som gått sedan sist man haft sex. Där spelar väl inte självförtroende så stor roll...

    Däremot om det är något mer seriöst är väl självförtroende trevligt. Kanske inte superviktigt att självförtroendet är på topp, men personer med väldigt lågt självförtroende tenderar ju att vara lite mindre nöjda med sin kropp, och tenderar att tro att de inte klara så mycket saker själva. Det är lite jobbigt att vara tillsammans med en sådan person.

  • Sömnlösnatt123

    Nja asså det beror på tycker jag. Hon ska ju tro på att man älskar/gillar henne sen om personligen inte mår bra så får man va stöttande så gott det går. Absolut inget som påverkar hur vida man blir intresserad eller inte

  • Smecker

    Någon mått av självförtroende, definitivt.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Cutie)

    Då var det lite som jag trodde. Enligt mina erfarenheter tycker kvinnor att detta är viktigare än män tycker.

  • i-o

    Jag träffar inte tjejer så jag kan inte svara. Jag kan se de ibland på avstånd möjligtvis utbyta lite artighetsfraser.

    De flesta ger sig aldrig hän till konversation så jag tvingas liksom bedöma utifrån antagandet att alla tjejer har dåligt självförtroende.

  • välj användarnamn

    Nej om man bara ska ligga med någon så är det inte så jätteviktigt med självförtroende, men ska det vara något bestående så är självförtroende önskvärt, har varit ihop med en tjej med dåligt självförtroende och det tyckte jag var väldigt knepigt.

  • i-o
    välj användarnamn skrev 2016-12-31 22:01:59 följande:

    Nej om man bara ska ligga med någon så är det inte så jätteviktigt med självförtroende, men ska det vara något bestående så är självförtroende önskvärt, har varit ihop med en tjej med dåligt självförtroende och det tyckte jag var väldigt knepigt.


    Jaså så tjejer släpper till med osäkra killar? Sympatiknull much?
  • välj användarnamn
    i-o skrev 2016-12-31 23:11:00 följande:

    Jaså så tjejer släpper till med osäkra killar? Sympatiknull much?


    Frågan gällde ju om vi killar tyckte att tjejer behövde självförtroende.
  • i-o
    välj användarnamn skrev 2017-01-01 00:14:45 följande:
    Frågan gällde ju om vi killar tyckte att tjejer behövde självförtroende.
    Jag tycker alla ska ha rätten att må bra liksom.
  • välj användarnamn
    i-o skrev 2017-01-01 07:47:10 följande:

    Jag tycker alla ska ha rätten att må bra liksom.


    Självklart, det är inte alltid tjejerna vill visa att de har dåligt självförtroende, det upptäcks senare.
  • Tecum

    Självförtroende är mindre viktigt men hon ska ha bra självkänsla och inte vara klängig/beroende.

  • Anonym (Cutie)

    Varför tror i tjejer värderar självförtroende högre än killar då?

  • mikeonmolly

    Nä, SJälvförtroende bryr jag mig inte om ett skvatt. Men att hon har helt egen vilja. Tydlig. Även om den inte har en riktning. Helt avgörande.

  • Anonym (Underbart)
    mikeonmolly skrev 2017-01-02 21:39:16 följande:

    Nä, SJälvförtroende bryr jag mig inte om ett skvatt. Men att hon har helt egen vilja. Tydlig. Även om den inte har en riktning. Helt avgörande.


    Sexigt med tjejer som har en egen vilja.  Kan självförtroende misstas för kaxighet
    ibland?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Cutie) skrev 2016-12-30 17:20:09 följande:

    Är det viktigt att tjejer ni träffar har stort självförtroende för att ni ska bli intresserade av henne och/eller ligga med henne?


    Nej det har fömodligen ingen betydelse tror du det?
Svar på tråden Killar!