• Äldre 31 Dec 15:09
    3290 visningar
    16 svar
    +1
    16
    3290

    FÖRBJUD KORTA CYKELTAJTS PÅ GUBBAR PÅ GYM

    Jag AVSKYR korta cykeltajts på gubbar, så sjukt fult och äckligt på deras taniga håriga ben , jag VILL INTE se konturerna av NÅGOT hos dessa gubbar, äckligt!!!!!!!

  • Svar på tråden FÖRBJUD KORTA CYKELTAJTS PÅ GUBBAR PÅ GYM
  • Äldre 31 Dec 15:46
    #1
    +1

    Jag AVSKYR färgen brunt!!! Ingen borde få runt och se ut som en bajskorv och därför borde bruna kläder förbjudas!!!! Bajs är äckligt!

  • Äldre 31 Dec 15:48
    #2

    Så bra för dig TS att det  är frivilligt att gå dit!

  • Äldre 31 Dec 15:49
    #3
    Tonårsmamman1 skrev 2016-12-31 15:48:31 följande:

    Så bra för dig TS att det  är frivilligt att gå dit!


    Det är även frivilligt vart man ska titta. :)
  • Äldre 31 Dec 15:56
    #4
    Tonårsmamman1 skrev 2016-12-31 15:48:31 följande:

    Så bra för dig TS att det  är frivilligt att gå dit!


    Åååå ibland står de mitt framför näsan, som idag var de FLERA stycken!!grosssss
  • Äldre 31 Dec 16:01
    #5
    Bjuill skrev 2016-12-31 15:56:03 följande:
    Åååå ibland står de mitt framför näsan, som idag var de FLERA stycken!!grosssss
    Luta dig framåt så långt du bara kan. Böj nacken framåt och spärra upp ögonen. Nu har du någonting annat att vila blicken på.
  • matben
    Äldre 31 Dec 16:02
    #6
    Bjuill skrev 2016-12-31 15:56:03 följande:

    Åååå ibland står de mitt framför näsan, som idag var de FLERA stycken!!grosssss


    Oj! Ställer de sig i en ring runt dig och tvingar dig att titta på deras kön? I så fall förstår jag din upprördhet!

    Tycker personligen att magtröjor inte är någon höjdare, men jag brukar acceptera att folk får ha på sig vad de vill (speciellt kombinationen träningskläder på ett gym känns inte orimligt att tillåta).
  • Äldre 31 Dec 16:08
    #7
    matben skrev 2016-12-31 16:02:19 följande:

    Oj! Ställer de sig i en ring runt dig och tvingar dig att titta på deras kön? I så fall förstår jag din upprördhet!

    Tycker personligen att magtröjor inte är någon höjdare, men jag brukar acceptera att folk får ha på sig vad de vill (speciellt kombinationen träningskläder på ett gym känns inte orimligt att tillåta).


    Hur som helst är det sjukt fult!!!!! Va det inte nån affär som faktiskt förbjöd just män med cykelbyxor att komma in?
  • Ekonom­10
    Äldre 31 Dec 16:13
    #8

    Der var en restaurang, inte en affär. Andra icke-cyklande gäster ville inte bli expionerade. Det var frågan on större grupper av cykelgubbar som åt där i träningskläder.

  • Äldre 31 Dec 16:15
    #9
    Ekonom10 skrev 2016-12-31 16:13:51 följande:

    Der var en restaurang, inte en affär. Andra icke-cyklande gäster ville inte bli expionerade. Det var frågan on större grupper av cykelgubbar som åt där i träningskläder.


    Ja och the Main reason var just att det är så avslöjande och FULT!
  • matben
    Äldre 31 Dec 16:16
    #10
    Bjuill skrev 2016-12-31 16:08:06 följande:

    Hur som helst är det sjukt fult!!!!! Va det inte nån affär som faktiskt förbjöd just män med cykelbyxor att komma in?


    Ekonom10 skrev 2016-12-31 16:13:51 följande:

    Der var en restaurang, inte en affär. Andra icke-cyklande gäster ville inte bli expionerade. Det var frågan on större grupper av cykelgubbar som åt där i träningskläder.


    Och nu pratar vi ju varken om en affär eller en restaurang, utan ett gym. Du vill förbjuda träningskläder i träningssammanhang, vilket är lite knasigt.
  • Äldre 31 Dec 16:22
    #11

    Cykelbyxor=när man cyklar utomhus, inte när man sitter i maskiner på gym, sitter i benpress på gym osv , eller får ute på stan

  • Äldre 31 Dec 16:23
    #12
    matben skrev 2016-12-31 16:16:50 följande:

    Och nu pratar vi ju varken om en affär eller en restaurang, utan ett gym. Du vill förbjuda träningskläder i träningssammanhang, vilket är lite knasigt.


    Enbart tillåtet när så få som möjligt slipper se= cykling utomhus!!!!!! Det ÄR inga gymkläder!
  • Ekonom­10
    Äldre 31 Dec 16:30
    #13
    matben skrev 2016-12-31 16:16:50 följande:

    Och nu pratar vi ju varken om en affär eller en restaurang, utan ett gym. Du vill förbjuda träningskläder i träningssammanhang, vilket är lite knasigt.


    Jag har inte sagt ett skit om vad jag tycker om cykelbyxor, vare sig på gym eller någon annan stans. Jag förtydligade bara att det var en restaurang det skrevs om i en artikel, inte en affär.
  • matben
    Äldre 31 Dec 16:34
    #14
    Ekonom10 skrev 2016-12-31 16:30:53 följande:

    Jag har inte sagt ett skit om vad jag tycker om cykelbyxor, vare sig på gym eller någon annan stans. Jag förtydligade bara att det var en restaurang det skrevs om i en artikel, inte en affär.


    Nej, ursäkta otydligheten, jag riktade mig till ts, och citerade både dig och hen. Jag använde ditt inlägg enbart för att förtydliga.
  • Ekonom­10
    Äldre 31 Dec 16:45
    #15

    Om gubben i fråga ska köra en, eller kanske flera cykelklasser på rad är det skönt med vadderade cykelbyxor. Om gubben vilk komplettera med lite styrketräning innan passen, ska han byta om mellan då menar du TS?

    Retar du dig lika mycket på manliga friidrottarnas om de har tighta kläder?

  • Äldre 31 Dec 17:21
    #16

    Vill du hellre att gubben tränar i bara mässingen så är det väl bara att be dem ta av sig cykeltajtsen.

Svar på tråden FÖRBJUD KORTA CYKELTAJTS PÅ GUBBAR PÅ GYM