• justsweet

    BIM FEBRUARI 2017

    Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

    Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

    Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

    Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

  • Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • Karin8206

    Hej!

    Hoppar över från Bim-Januari-gruppen :)

    Förmodad ÄL 25/1 och Bim 8/2.

    Hoppas verkligen på denna månad!

  • aleakim90

    Hoppar in här. Har BIM 29 januari, men tänker att det blir precis i månadsskiftet så kanske bättre att hänga på denna gruppen. Har en känsla av att det ändå inte tar denna månaden då jag har ÄL idag och har varit tokförkyld flera dagar och inte orkat mysa till det. Alltså får vi se. 

    Vi är ett par på 26 och 32 år. Jag är precis klar sjuksköterska imorgon och har fått en fast tjänst som börjar på måndag. Ser fram emot att få komma igång med bebisverkstaden i år och kanske se en knodd innan julen nästa år :)

  • Lillafisfia
    Hej!

    Hoppar över från januaritråden då mensen kom igår precis som appen förutspådde! Detta blir försök två med bebis nummer 1 :) BIM 10 februari!
  • aleakim90

    Åh så irriterad jag blev. Vilken app använder ni?

    Jag använder ladytimer. Har haft regelbunden mens och äl sen juni, men av någon anledning tyckte min äl att det var dax att förvirra mig totalt. Tog ett äl test i måndags, tisdags, igår och idag. Alla visade samma starka, i princip positiva, svar. Skall enligt appen ha äl den 16, har idag mina tydliga glasklara flytningar och hade äl-smärtor i måndags och tisdags.. På grund av den jävliga förkylningen sen söndags mös vi till det först igår. Skall köra hela helgen med för säkerhets skull, men börjar bli rädd att vi missade fönstret denna månaden :(

  • justsweet