• Knappklara

    Hur länge efter sent missfall blödde du?

    Fick ett sent missfall i v.20 för 7 veckor sedan pga utav att förlossningen startade för tidigt.

    Min fråga är hur länge man blöder? Jag blödde ganska lindrigt direkt efter förlossningen utav min dotter och typ 2 veckor framåt. Sedan fick jag ägglossning och någon blodig flytning varannan dag innan mensen kom som en störtflod två veckor efteråt. Den slutade för ca 7 dagar sedan men allt eftersen den avtagit har jag haft en liten blödning en dag, en brun flytning en annan och till att vara blödningfri ett dygn. Och sådär håller det på. 

    Har vart på efterkontroll och allt har sett bra ut. Svanken gör ont på mig emellanåt precis som den gör vid mens och vill liksom aldrig sluta krampa. Har pratat med både kvinnokliniken och 1177 som båda påstår att allt är så normalt och det ligget inget intresse i att undersöka mig så länge jag inte får feber eller ont i magen.

    Ni som sitter eller har setat i samma båt, hur länge skall man behöva gå runt med detta? Jag känner inte igen kroppen alls!

Svar på tråden Hur länge efter sent missfall blödde du?