• Sissely

    Netflix eller HBO?

    Vilken streamingtjänst rekommenderar ni? Det kanske finns fler? Jag gillar dokumentärer och deckarserier.

  • Svar på tråden Netflix eller HBO?
  • Anonym (S)

    Netflix.

    HBO har några bra serier, men mycket väldigt konstigt tycker jag.

  • Deceree1

    Jag har Netflix. Där finns mycket. Men har man haft det några månader så känns det som att man har gått igenom det mesta. Det kommer inte in så mycket nytt.

  • Griseknoen35

    Viaplay och Netflix. HBO är dåligt, det hackar mycket osv. Och det är ett riktigt dåligt utbud av filmer. Det HBO har är serierna game of thrones, vikings och the walking dead och lite andra serier. Va har bara HBO över sommaren och ser det vi vill se då, helt onödigt att ha det annars för deras tjänst suger bokstavligen. Vi har både viaplay och Netflix, båda där är vi nöjda med. Viaplay kan man dessutom hyra film genom men då ska man titta först så inte netflix har filmen.

  • Carambolan

    Ingen av dem har bindningstid så det är ju bara att växla hej vilt. Just nu har vi Netflix för att det kommit många nya serier/säsonger där. Lagom till nästa säsong av Game of Thrones byter vi väl tillbaka till HBO igen och ser då ikapp allt annat nytt som kommit där. När det utbudet också är tömt kör vi kanske Viaplay ett tag. Så har vi hoppat runt i flera år nu, funkar toppen :)

  • ITpappan

    Tyvärr får man ha båda, vilket är helt galet (2 avgifter).

    Filmbolagen borde inse att de måste göra som med Spotify - allt på ett ställe.

Svar på tråden Netflix eller HBO?