• Anonym (..)

    Det skär sig med min personlighet

    Jag är en rak och öppen person. Om något betett sig illa så kan jag gärna berätta det. Både till personen det gäller och/eller någon kompis. Jag har en kompis som typ inte klarar av att man säger något negativt om någonting. Hur tänker såna här människor egentligen? Ska man bara prata om positiva saker?

    Jag är för övrigt en väldigt omtänksam och ödmjuk person. Jag är liksom inte elak. 

  • Svar på tråden Det skär sig med min personlighet
  • Anonym (Nend)

    Jag är precis likadan och så sjukt trött på att folk inte kan ta att dem beter sig som idioter.

  • Anonym (..)
    Anonym (Nend) skrev 2017-01-14 07:06:01 följande:
    Åh Gud vad jag känner igen det där!
    Hur menar du, är du som mig?
  • Anonym (..)
    Anonym (Nend) skrev 2017-01-14 07:06:37 följande:
    Jag är precis likadan och så sjukt trött på att folk inte kan ta att dem beter sig som idioter.
    Alltså är du som mig?
  • Anonym (Nend)
    Anonym (..) skrev 2017-01-14 07:25:07 följande:

    Alltså är du som mig?


    Japp! Har inga problem att vara uppriktig mot folk.
  • bullen1984

    Jag HATAR när männsikor går runt och creddar sig för att de är "raka och ärliga"
    när de egentligen bara är plumpa och taktlösa ångvältar.
    Har man inte bett om en åsikt så behöver man den inte. Åsikter är ju just bara åsikter och jag behöver inte ha folk som går runt och berättar för mig vad jag gör fel, eller om jag gått upp i vikt, eller om jag har stökigt hemma. 

  • Anonym (S)
    bullen1984 skrev 2017-01-14 08:24:10 följande:

    Jag HATAR när männsikor går runt och creddar sig för att de är "raka och ärliga"

    när de egentligen bara är plumpa och taktlösa ångvältar.

    Har man inte bett om en åsikt så behöver man den inte. Åsikter är ju just bara åsikter och jag behöver inte ha folk som går runt och berättar för mig vad jag gör fel, eller om jag gått upp i vikt, eller om jag har stökigt hemma. 


    Håller med! Och att dessa människor alltid måste säga - ofta första gången man träffar dem - att de är raka och ärliga i tron att det är något bra! Varför? Det gör er bara ännu drygare.
  • Anonym (..)
    bullen1984 skrev 2017-01-14 08:24:10 följande:
    Jag HATAR när männsikor går runt och creddar sig för att de är "raka och ärliga"
    när de egentligen bara är plumpa och taktlösa ångvältar.
    Har man inte bett om en åsikt så behöver man den inte. Åsikter är ju just bara åsikter och jag behöver inte ha folk som går runt och berättar för mig vad jag gör fel, eller om jag gått upp i vikt, eller om jag har stökigt hemma. 
    Och jag AVSKYR människor som är så extremt konflikträdda att dom inte vågar uttrycka känslor. Tråkigare och torrare människor finns inte enligt mig.
  • Anonym (S)
    Anonym (..) skrev 2017-01-14 09:11:47 följande:

    Och jag AVSKYR människor som är så extremt konflikträdda att dom inte vågar uttrycka känslor. Tråkigare och torrare människor finns inte enligt mig.


    Det är ju en viss skillnad på att uttrycka känslor och åsikter. Tycker du inte det? Det är lixom inte samma sak...
  • Ashtar
    Anonym (..) skrev 2017-01-14 05:14:48 följande:

    Jag är en rak och öppen person. Om något betett sig illa så kan jag gärna berätta det. Både till personen det gäller och/eller någon kompis. Jag har en kompis som typ inte klarar av att man säger något negativt om någonting. Hur tänker såna här människor egentligen? Ska man bara prata om positiva saker?

    Jag är för övrigt en väldigt omtänksam och ödmjuk person. Jag är liksom inte elak. 


    Kan du ta att din kompis är rak med sina åsikter lr är det en typ av negativitet/åsikter du inte gillar?
Svar på tråden Det skär sig med min personlighet