• alesig

    Tips på tvillingvagn :)

    Hej :)

    Vi ska ha tvilligar :D Jag undrar om någon har erfarenhet av Carena Gotland syskonvagn och Babytrold syskonvagn double, fyn duo vagnarna? Vi känner att vi ej vill lägga hur mycket som helst på en vagn och så har man knappt råd med allt annat då det är x2 av allt. Eller har ni av egen erfarenhet tips på bra lite billigare vagnar får ni jätte gärna komma med dom :) Vi vill ha ligg och sittdel samt att vi vill att barnen ska vara vända mot oss :)

  • Svar på tråden Tips på tvillingvagn :)
  • LFF

    Begagnad Bugaboo Donkey Twin om ni inte vill lägga ut pengarna för en helt ny. Har aldrig ångrat köpet av vår. Det är den enda vagnen vi använt under 3 år.

  • alesig
    LFF skrev 2017-01-15 19:09:11 följande:

    Begagnad Bugaboo Donkey Twin om ni inte vill lägga ut pengarna för en helt ny. Har aldrig ångrat köpet av vår. Det är den enda vagnen vi använt under 3 år.


    Tack snälla för tipset! Ska kolla upp den :)
  • GrönaDruvan

    Vi har precis beställt en Carena Gotland. Hade helst velat ha en Emmaljunga Viking, men som du skriver, det är förbannat dyrt.
    Hade babyproffsens egna dubbelvagn till mina äldre killar, var jätte nöjd med den också, även om det inte är en "lyxvariant".
    Nu fick vi en helt ny vagn för ca.5000:- på rea. Blir nog jättebra.

  • GrönaDruvan

    Nackdelen med Gotland är ju att sittdelarna ej går att vända mot en,men det upplevde jag aldrig som nåt problem med min andra vagn. Finns ju fönster i suffletten där man ser barnen. Sen kan de ju halvsitta i liggdelen ett bra tag också och då är dom ju mot en!

Svar på tråden Tips på tvillingvagn :)