• tvåsmåunderverk

    BF 15-30 SEPTEMBER

    Hallå!

    Tänkte göra en tråd där vi samlar oss alla som har bf sista delen av september! :D en stor septembertråd är också bra, men det kan kännas som ett stort hopp att ha bf 30/9 och prata med någon som har bf 1/9, skiljer ju en månad då!

    Så, vi som har bf 15-30 september kan hänga här och dela med oss av allt! :)

    Jag har bf 18/9, detta blir mitt fjärde barn! :) är lika nervös och spänd som första gången ;)

  • Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER
  • finlander

    Hej!

    Jag hänger gärna med här. Glad Har bf ungefär 22/9, det blir vårt andra barn. Sonen fyller snart 5 år, så det känns som en evighet sen jag var gravid sist.

    Pirrigt och nervöst är det! Jag har (och har haft sen en vecka före +) en hel del symtom, och det håller mig ganska lugn tillsvidare. Flört

  • tvåsmåunderverk
    finlander skrev 2017-01-15 09:11:17 följande:

    Hej!

    Jag hänger gärna med här. Glad Har bf ungefär 22/9, det blir vårt andra barn. Sonen fyller snart 5 år, så det känns som en evighet sen jag var gravid sist.

    Pirrigt och nervöst är det! Jag har (och har haft sen en vecka före +) en hel del symtom, och det håller mig ganska lugn tillsvidare. Flört


    Grattis! :)

    Ja visst glömmer man fort! Min minsta fyllde 1 år nu i januari och jag har redan glömt allt

    Jag har inte jättemycket än. Blir illamående när jag är hungrig och lite på kvällarna. Brukar inte få symtom förrän runt vecka 7-8 ungefär
  • Stjärnfamilj

    Hej!

    Jag hänger gärna med här! Bf tror jag landar på 23/9, fick ett tidigt missfall förra månaden och har inte hunnit ha en mens emellan.

    Så nu håller jag tummarna att denna lilla vill stanna!

    Denna blir min tredje men sjätte barnet i familjen!

  • Maya91

    Hoppar oxå in här:)
    Har bf den 20sep (enligt min egen beräkning). Hade MF i nov i V8, så hoppas verkligen att detta frö vill stanna kvar. :)

  • Zannis

    Hej!

    Jag hänger gärna här också ???? Jag väntar mitt första barn och har bf den 15:e!

  • Arvius91

    Grattis alla blivande mammor!

    Jag plussade idag i V.3+4 efter 20 månaders försök. Hade ett missfall i v 6 för 14 månader sen.

    BF beräknas till 26 september.

    Det blir första barnet för mig och blivande pappan. Vi fyller båda 26 år iår.

  • Stjärnfamilj
    Arvius91 skrev 2017-01-15 12:16:31 följande:

    Grattis alla blivande mammor!

    Jag plussade idag i V.3+4 efter 20 månaders försök. Hade ett missfall i v 6 för 14 månader sen.

    BF beräknas till 26 september.

    Det blir första barnet för mig och blivande pappan. Vi fyller båda 26 år iår.


    Åh, grattis!

    För oss tog det 11 mån sen missfall, nu 1 år och gravida igen!
Svar på tråden BF 15-30 SEPTEMBER