• Anonym (Anonym)

    Vad är mest tilltalande?

    Vad är/ser mest tilltalande ut, blottat ollon eller med förhuden över?

    Motivera gärna!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är mest tilltalande?
  • Anonym (Less)

    Men hur intressant kan detta vara, är det en och samma person som har en fixering vid detta?

  • Anonym (Pillesnork)

    Vem fan bryr sig. En kuk är en kuk å inte vacker att titta på

  • Anonym (tjej)

    Ett blottat ollon. Är en fix idé hos mig men kan bara tänka på vad som kan gömma sig under förhuden när den täcker.

  • Anonym ("Min dam tyckte desamma som du")
    Anonym (tjej) skrev 2017-01-16 21:14:19 följande:

    Ett blottat ollon. Är en fix idé hos mig men kan bara tänka på vad som kan gömma sig under förhuden när den täcker.


    I natt tyckte "min dam" det samma. Jag är visserligen emot omskärelse och kirurgiskt riskutsättande av barn som inte har några fysiska fel (både sekulär och religiös omskärelse, ja barn till o med dör vid ingrepp), och förstår o respekterar de kvinnor  o män som tycker sex är skönare med mer förhud (de finns det absolut många av), men hon sade faktiskt i natt efter att ha fått två vaginalorgasmer att hon trodde att min "förhudsfria" penis var en av de mer betydande orsakerna till det, tänkte att hon kan njuta mer av ollonet "som kommer åt G-punkten" om det är så och sade att min penis var underbar med ollonet.

    Så jag är  nöjd med att ha av naturen kort förhud-inte omskuren men "med bar topp även som slak". Hon tyckte det var mycket bättre för just hennes design på vagina. Mitt ollon kan komma "precis rätt" , och om ollonkanten inte försvinner in under huden då man dra sig bakåt under samlaget kan det nog stimulera vissa kvinnor en del.

    Å andra sidan finns det kvinnor som upplever skav då mannen är utan förhud o tycker det är skönare , mjukare, jämnare med mera hud, men "min dam" gillar "mina konturer".

    har lite av det bästa av två världar-nervändarna kvar i den kortare hud jag har, men ändå så lite hud "att jag ser omskuren ut". Tycker inte kvinnor skall uppmana sina män till omskärelse om de inte har något fysiskt fel.

    Både omskurna män och i viss mån oomskurna med kortare hud, tycks statistiskt lite fortare bli av med tex en HPV-infektion genom immunförsvaret, men hur signifikant  eller inte det är vet jag inte. Men just det är ju ingen nackdel vare sig för mannen eller hans kvinnliga partner, även om andra faktorer är mycket viktigare för att undvika HPV.

    Blottat även i slakt har absolut en del fördelar, men det har även täckt eller delvis täckt. Tycker inte kvinnor allmänt ska föreslå mannen omskärelse om han inte har något fysiskt fel, inte ens nämna det, men själv skulle jag göra en om jag hade betydligt längre hud, då jag numera uppskattar en del sådana praktiska fördelar som finns med mera blottat.
  • Anonym ("Min dam tyckte desamma som du")
    Anonym (Less) skrev 2017-01-15 13:10:17 följande:

    Men hur intressant kan detta vara, är det en och samma person som har en fixering vid detta?


    Jag har inte startat tråden o visst kan man bli less, men jag svarade, då jag o damen faktiskt diskuterade saken i natt-se mitt långa svar till anonym (tjej).
  • Anonym ("Min dam tyckte desamma som du")
    MammAmma skrev 2017-01-15 12:08:10 följande:

    Igen?!


    Japp. Jag har inte startat tråden, men eftersom jag o damen pratade om detta just i natt tänkte jag att jag ville svara. Kanske lite väl många trådar med frågeställningen, men efter nattens händelser hade jag ändå något att förmedla. Svarade långt till anonym (tjej).

    "Min dam" skulle nog röstat på alternativet blottat (även i slakt ) om hon var i tråden.
  • Anonym (tjej)
    Anonym ("Min dam tyckte desamma som du") skrev 2017-01-18 14:58:46 följande:
    I natt tyckte "min dam" det samma. Jag är visserligen emot omskärelse och kirurgiskt riskutsättande av barn som inte har några fysiska fel (både sekulär och religiös omskärelse, ja barn till o med dör vid ingrepp), och förstår o respekterar de kvinnor  o män som tycker sex är skönare med mer förhud (de finns det absolut många av), men hon sade faktiskt i natt efter att ha fått två vaginalorgasmer att hon trodde att min "förhudsfria" penis var en av de mer betydande orsakerna till det, tänkte att hon kan njuta mer av ollonet "som kommer åt G-punkten" om det är så och sade att min penis var underbar med ollonet.

    Så jag är  nöjd med att ha av naturen kort förhud-inte omskuren men "med bar topp även som slak". Hon tyckte det var mycket bättre för just hennes design på vagina. Mitt ollon kan komma "precis rätt" , och om ollonkanten inte försvinner in under huden då man dra sig bakåt under samlaget kan det nog stimulera vissa kvinnor en del.

    Å andra sidan finns det kvinnor som upplever skav då mannen är utan förhud o tycker det är skönare , mjukare, jämnare med mera hud, men "min dam" gillar "mina konturer".

    har lite av det bästa av två världar-nervändarna kvar i den kortare hud jag har, men ändå så lite hud "att jag ser omskuren ut". Tycker inte kvinnor skall uppmana sina män till omskärelse om de inte har något fysiskt fel.

    Både omskurna män och i viss mån oomskurna med kortare hud, tycks statistiskt lite fortare bli av med tex en HPV-infektion genom immunförsvaret, men hur signifikant  eller inte det är vet jag inte. Men just det är ju ingen nackdel vare sig för mannen eller hans kvinnliga partner, även om andra faktorer är mycket viktigare för att undvika HPV.

    Blottat även i slakt har absolut en del fördelar, men det har även täckt eller delvis täckt. Tycker inte kvinnor allmänt ska föreslå mannen omskärelse om han inte har något fysiskt fel, inte ens nämna det, men själv skulle jag göra en om jag hade betydligt längre hud, då jag numera uppskattar en del sådana praktiska fördelar som finns med mera blottat.
    Jag känner ingen skillnad med eller utan förhud (vad jag minns, har inte legat med icke-omskuren kille på några år) utan tänker mer estetiskt. Om killen har förhud gör mig inget, så länge man liksom ser hela kuken och det inte finns risk att det gömmer sig nåt otrevligt där under. Har varken lättare eller svårare att komma med/utan förhud, kuken är ju formad likadant ändå.
  • Anonym ("Min dam tyckte desamma som du")
    Anonym (tjej) skrev 2017-01-18 16:12:22 följande:
    Jag känner ingen skillnad med eller utan förhud (vad jag minns, har inte legat med icke-omskuren kille på några år) utan tänker mer estetiskt. Om killen har förhud gör mig inget, så länge man liksom ser hela kuken och det inte finns risk att det gömmer sig nåt otrevligt där under. Har varken lättare eller svårare att komma med/utan förhud, kuken är ju formad likadant ändå.
    Så är det säkert för många liksom för dig . Men jag tror att en del kvinnor tillsammans med en del män lättare kommer vaginalt om ollonkanten inte försvinner bakom förhuden när mannen gör sin bakåtgående rörelse. Ja, med o utan förhud (utan kan  vara genom omskärelse eller "utan" naturligt som i mitt fall) har samma form på ollonet o penisskaftet, men vissa upplever skillnad. Ja, bra om inget otrevligt gömmer sig. Visst kan en penis med längre hud tvättas ordentligt o hygienen vara bra , men har för mig att jag läst att en man med mindre , med bar urinrörsmynning även i slakt, något fortare statistiskt kan bli av med tex en HPV-infektion (vet ej varför). Ja, "min dam" gillar det naknare utseendet o även jag har ju gärna det, så jag är nöjd med min naturliga design.
  • Lever så

    Hett att se ollonet men det gör du oavsett omskuren eller inte. Jag föredrar förhud då det är lättare att runka och ger mer känslighet.


    never a failure always a lesson
  • Anonym (Nja.)
    Anonym ("Min dam tyckte desamma som du") skrev 2017-01-18 14:58:46 följande:

    njuta mer av ollonet "som kommer åt G-punkten"


    Med tanke på G-punktens placering så tyder det mer på att du drar ut hela kuken när du juckar eller att du har jävligt liten kuk än om det är förhud eller ej.
  • Anonym ("Min dam tyckte desamma som du")
    Anonym (Nja.) skrev 2017-01-19 16:41:22 följande:
    Med tanke på G-punktens placering så tyder det mer på att du drar ut hela kuken när du juckar eller att du har jävligt liten kuk än om det är förhud eller ej.
    Är nog lite skillnad på var området ligger hos olika kvinnor. Har sett uppgifter på 4-5 och 6-7cm in i slidan .Har väl rätt genomsnittlig .Kan nog dra rätt långa drag ibland ja. Hon får väldigt lätt  vaginalorgasm - känns väldigt trevligt .Själv trodde hon min  naturliga design gjorde detta, men trevligt vad det än beror på. Man känner sig verkligen som man lyckas om man är med henne o hon kommer snabbt.
  • Anonym ("Min dam tyckte desamma som du")
    Lever så skrev 2017-01-19 15:32:52 följande:

    Hett att se ollonet men det gör du oavsett omskuren eller inte. Jag föredrar förhud då det är lättare att runka och ger mer känslighet.


    Delvis rätt. Ja vid stånd syns det både på omskurna och  på de allra flesta oomskurna. I slakt syns det inte på en del oomskurna  ,samtidigt som det på andra oomskurna, med kort förhud, syns -liksom på omskurna,  Är inte  för allmän (och icke frivillig) omskärelse dock.

    Menar du hett vid stånd eller hett om det syns i slakt också ?

    Ser förresten att "vi rundhuvuden" leder lite ovan, men även våra medbröder med mer har givetvis sitt existensberättigande och många fans . Inget att ta så allvarligt.


  • Anonym ("Min dam tyckte desamma som du")
    Lever så skrev 2017-01-19 15:32:52 följande:

    Hett att se ollonet men det gör du oavsett omskuren eller inte. Jag föredrar förhud då det är lättare att runka och ger mer känslighet.


    Förresten: Om du jämför 3 grupper :omskurna ,oomskurna "med lite hud" som liknar omskurna  och oomskurna med lite längre förhud: Hamnar då vi i mellangruppen  med "naturligt lite  hud" bland de som är lätta att hantera/har mer känsla i sin penis eller hamnar vi i sammakategori som omskurna.

    Gillar i o f s samlag mer om jag är  sexuellt med henne, men det går att stimulera utan att dra en förhud fram o tillbaka över ollonet. En hand som glider  och stimulerar på ett  visst sätt längs hela penis och fingrar på ollonets baksida och kant kan vara definitivt skönt ,

    Lite roligt som kuriosa-om än oviktigt-att se vad slutsiffror på omröstningen blir.
Svar på tråden Vad är mest tilltalande?