• Anonym (alene)

    Ensamma, vad gör ni?

    Ni som inte har några vänner/är ensam, vad gör ni på eran fritid? 

  • Svar på tråden Ensamma, vad gör ni?
  • Anonym (Alone bur not lonely)

    Jag går på bio, går ut o äter, tränar, läser böcker, kollar på film, går på ett par olika kurser, målar, spelar tv-spel, syr, meckar med mc, shoppar, vandrar, klättrar.

    Håller mig rätt så sysselsatt men ibland så gör jag inget alls. Jag är fri att ägna mig åt de som faller mig in. Reser en hel del. Tycker om äventyrsresor så att vandra o klättra i berg el kika på isbjörnar är sådant som lockar. Det är skönt att inte behöva ta hänsyn till någon annans önskemål o det är skönt att kunna vara fri att göra det som faller mig in.

    Har ett jobb som gör det möjligt för mig att arbeta vart som helst i världen vilket är en stor fördel när man tycker om att resa.

  • Anonym (Kille)

    Jag bygger saker på min fritid, tittar på film, tar hand om djur, tv spel.

    Bygger allt möjligt, alltifrån elmoped till hela hus. Jag jobbar med planering på jobbet. Det är lite hopplöst att jobba med något som inte har något som helst värde, när planen väl är utförd. Inget bestående av allt man gör.

    Så som en motreaktion så bygger jag saker... sysselsätta händerna helt enkelt.

  • Anonym (hopplös)

    Knarkar TV-serier och hoppas på att bli påkörd av en lastbil.

  • Anonym (Alone bur not lonely)
    Anonym (hopplös) skrev 2017-01-15 22:58:59 följande:

    Knarkar TV-serier och hoppas på att bli påkörd av en lastbil.


    Varför hoppas du på de?
  • Anonym (Mycket Ensam)

    Jag är dagmatte till ett par hundar, så jag har full sysselsättning om dagarna.
    Helgerna är värst, för då är jag helt ensam. Saknar vuxet sällskap & närhet (sex). 

  • Anonym (alene)
    Anonym (hopplös) skrev 2017-01-15 22:58:59 följande:

    Knarkar TV-serier och hoppas på att bli påkörd av en lastbil.


    Då gör vi ungefär samma sak. Därför ja undra, för tänkte om alla gjorde ungefär samma sak som du och jag. Tydligen verkar ju de flesta ändå ha något aktivt och socialt att göra.
  • Anonym (helghat)
    Anonym (Mycket Ensam) skrev 2017-01-16 06:57:19 följande:

    Jag är dagmatte till ett par hundar, så jag har full sysselsättning om dagarna.

    Helgerna är värst, för då är jag helt ensam. Saknar vuxet sällskap & närhet (sex). 


    Helgerna är vidriga som ensamstående, tycker jag. Har ett gäng kompisar men de har ju annat. Många helger pratar jag inte med någon alls, förutom kassören i mataffären om jag går dit... närhet o sex känns så långt borta...
  • Anonym (Mycket Ensam)
    Anonym (helghat) skrev 2017-01-16 09:50:21 följande:
    Helgerna är vidriga som ensamstående, tycker jag. Har ett gäng kompisar men de har ju annat. Många helger pratar jag inte med någon alls, förutom kassören i mataffären om jag går dit... närhet o sex känns så långt borta...
    Var i landet finns du? Jag finns i Östergötland. 
  • Anonym (hopplös)
    Anonym (Alone bur not lonely) skrev 2017-01-15 23:06:18 följande:
    Varför hoppas du på de?
    Jag har inte samvete till att ta livet av mig. Därför hoppas jag på någon läglig olycka.
Svar på tråden Ensamma, vad gör ni?