• Äldre 16 Jan 03:03
    1859 visningar
    1 svar
    1
    1859

    Vad vill hon egentligen?

    Hej, denna nyår mötte jag en jättefin tjej som jag verkligen fick ett wow för, vi klickade bra och i slutet av kvällen satt vi och strulade. Dagen därpå var hon borta i en vecka och vi skrev mycket på telefon. När hon kom hem igen var hon igång och vi mös och hånglade vid flera olika tillfällen. Hon frågade mig om jag var en player osv och om jag gillade henne och sånt där för hon ville vara säker att jag inte höll på med andra. Hon började skriva till kompisarna att jag var jättegullig hit och dit.. Jag började tycka om henne lite grann och så och det flöt liksom på.

    Dagen efter skriver hon och säger att hon är osäker och vet inte ifall hon är redo för något utan bara vill vara vänner, segt tänkte jag då men visst.. En vecka gick och en fredag kväll var jag med henne och några andra vänner eftersom vi har samma kompis gäng, hon var jättesnäll och gullig precis som en vän. Kvällen gick och hon blev allt mer berusad, började klänga lite och ville ''ha mig'', hon ville ha lite kyssar här och där och ville göra annat men förstod ju att det är alkoholen som kickar in. Det var jättetrevligt den kvällen tills spyan kom och jag tog hand om henne hela natten eftersom alla lämnade henne ute spyandes. Hon höll om mig hårt och kramade om mig och allt sånt där och jag led henne en bit hem till slut. Hon var jätte tacksam och tackade blabla..

    Kvällen därpå (Lördag) tryckte hon ut mig ur cirkeln/gruppen heeelt genom att ignorera allt jag sa och gick ifrån så fort jag närmade mig henne. Visst, tänkte jag först men sen blev det värre genom att ens inte säga ett ord till mig om någonting och bara gick runt och undvek mig ännu mer. Jag erbjöd skjuts hem och grejer men hon valde att promenera själv istället i kylan. Skrev den kvällen innan läggdags ett litet godnatt och sånt men samma där, ännu en diss. Skrev på morgonen därpå och undrade vad som händer egentligen, hon säger då att hon vill bara vara vänner, men då undrade jag vad för ''vän'' som undviker en så brutalt? Hon klagade på att jag gav konstiga blickar, vilket jag i och för sig gjorde lite för att försöka skåda vad som hände. Hon skriver sen att det kanske är bäst att vi inte borde ses över huvudtaget på ett tag? Nu till frågan, vad är det hon vill? Någon som förstår sig på detta som kan tipsa om vad jag ska göra eller säga? Eller ska jag bara skita i henne? Eller kanske ska jag jobba för att få tillbaka henne? Det känns som att hon inte tycker om mig längre men det gör ju jag...

  • Svar på tråden Vad vill hon egentligen?
  • Äldre 16 Jan 04:08
    #1

    Skit i henne, låter bara som problem det där!

Svar på tråden Vad vill hon egentligen?