• Anonym (Signatur)

    Särbos/ensamstående och sex

    Till er som är särbos och/eller ensamstående föräldrar. Hur är sexlivet för er? Blir det inte mkt frustrerande? Att liksom inte få när man vill (ja inte för att sambos kanske får exakt när de vill men ni fattar min poäng). Blir ni aldrig sugna på lite vänsterprassel om ni är särbos? Och om ni är ensamstående är det väl svårt att "få något" om ni har barn hemma, inte bara spontant dra med någon från en klubb och så?

  • Svar på tråden Särbos/ensamstående och sex
  • Robert 832

    Att vara ensamstående är helt säkert skittufft. Som separerad dock är det vansinnigt enkelt.
    Vore jag särbo dock så hade jag och min partner diskuterat angående behov vid sidan av och eftersom jag brukar ha tur med öppensinnade kvinnor så är det inte alls omöjligt att få till.

  • PappaPellerin

    Ensamstående pappa och särbo här. Kan definitivt tänka mig att det känns frustrerande för många. Dock, angående mig själv, är det faktiskt inte något problem på det stora hela. Kanske har jag inte någon enorm sexdrift, haha. Vi bor ganska långt ifrån varandra, särbon och jag, jag bor i Skåne, han i Halland, vi träffas inte helt regelbundet. Fantastiskt sex när vi väl träffas dock! Eftersom att vi har längtat så. För mig känns det faktiskt "roligare" på det viset. Med detta sagt, hade han velat träffa någon vid sidan av (nu tycks han dock inte vilja det, men om) hade jag inte blivit förbannad. Hade det varit en långvarig grej, dock, som ett "extraförhållande" hade jag räknat det som otrohet.


    Vi är lika starka som vår starkaste länk.
Svar på tråden Särbos/ensamstående och sex