• Anonym­somvil­lkomm
    Äldre 17 Jan 01:10
    1999 visningar
    6 svar
    6
    1999

    Bryr sig män om HUR man når orgasm?

    Har fått orgasm sedan jag var barn genom att ligga i sängen på mage, utan händer och redskap, får enbart stimuli genom ett visst rörelsemönster mot madrassen. 
    Logiskt eftersom klitoris stimuleras, men jag har aldrig kunnat onanera mig till en orgasm på annat sätt, vilket gör det hemskt svårt att förklara för mannen hur han ska göra. Jag vill ju att han ska vara delaktig, och att även jag ska få orgasm under samlag, inte bara genom ensamt onani. 
    Är nu 23 år och har fortfarande aldrig kommit med en man, trots att jag är nära. Når bara inte klimax. Jag skulle ju kunna avsluta med min magliggande rörelse i mannens närvaro, men eftersom det inte är det klassiska "pillandet" så känner jag mig så dum, det ser säkert inte sexigt ut och jag klarar inte av att släppa hämningarna och bara köra till jag skakar av njutning i rädsla av vad han ska tycka. 
    Bryr sig män om HUR man kommer? Eller bara ATT man kommer?
  • Svar på tråden Bryr sig män om HUR man når orgasm?
  • Anonym (Bara kom)
    Äldre 17 Jan 01:18
    #1
    Det viktigaste är ju ATT du njuter, inte HUR.
    För övrigt skulle det vara supersexigt att se dig få orgasm på ditt eget speciella sätt.
  • Äldre 17 Jan 06:21
    #2

    Prova ställningen med en man när du ligger på mage :) det är ju som missionären fast du får ligga på mage, kanske något att prova för dig?

  • Anonym (ml)
    Äldre 17 Jan 06:42
    #3
    Anonymsomvillkomm skrev 2017-01-17 01:10:36 följande:
    Har fått orgasm sedan jag var barn genom att ligga i sängen på mage, utan händer och redskap, får enbart stimuli genom ett visst rörelsemönster mot madrassen. 
    Logiskt eftersom klitoris stimuleras, men jag har aldrig kunnat onanera mig till en orgasm på annat sätt, vilket gör det hemskt svårt att förklara för mannen hur han ska göra. Jag vill ju att han ska vara delaktig, och att även jag ska få orgasm under samlag, inte bara genom ensamt onani. 
    Är nu 23 år och har fortfarande aldrig kommit med en man, trots att jag är nära. Når bara inte klimax. Jag skulle ju kunna avsluta med min magliggande rörelse i mannens närvaro, men eftersom det inte är det klassiska "pillandet" så känner jag mig så dum, det ser säkert inte sexigt ut och jag klarar inte av att släppa hämningarna och bara köra till jag skakar av njutning i rädsla av vad han ska tycka. 
    Bryr sig män om HUR man kommer? Eller bara ATT man kommer?
    Exakt sådär hade jag det! Det där med att bara kunna få genom att gnida mig mot madrass eller händer eller något annat när jag låg på mage. Fick aldrig orgasm med någon annan eller ens med mig själv på något annat sätt.

    Fram tills jag var i 20-21 års åldern, då införskaffade jag mig vibrator och började experimentera lite mer med att t.ex. ligga på rygg och få mig själv att komma. Tror det tog ett tag innan jag lyckades "lära" mig det, men har sedan dess byggt upp det allt mer och kan nu "fingra" mig själv till orgasm utan att ligga på mage. Så det går att träna upp. Som 22 åring lyckades jag få min första orgasm med någon annan till och med! (min nuvarande sambo). 

    Så skulle definitivt rekommendera dig att införskaffa en vibrator att kunna massera klitoris med! Sätt ingen press på dig själv, utan börja prova själv kanske och bara testa dig fram. Det är värt ett försök, för mig tyckte jag sex blev mycket roligare efter att jag lyckades träna upp det :)

    Men i övrigt, kör på bara som du vill för att göra det skönt för dig själv. Förstår att det kanske känns konstigt, jag gjorde det aldrig när jag hade sex och konsekvensen blev ju där att jag aldrig fick orgasm under sexandet. Även om sexet i sig fortfarande var skönt och något jag njöt av, så är det ju klart roligare att få orgasm också då och då. Om du har en mer långvarig partner så kan du ju förklara hur det ligger till, tror verkligen inte han skulle ha något problem med det. Snarare så är det ju bara sexigt att se sin partner få komma. Om det är en tillfällig partner förstår jag väl att man kanske inte är så taggad på att prata om det. Så du får ju känna efter hur du vill där.
  • Anonym (ml)
    Äldre 17 Jan 06:46
    #4

    Ska tillägga bara, när min sambo får mig att komma så är det dock i princip alltid genom att han använder fingrar eller vibrator och stimulerar klitoris på något sätt. Kan komma när vi har sex också, men då krävs det oftast att jag ligger på mage och liksom får ligga med benen utsträckta - spänner de när jag kommer. Oftast så stimulerar jag då också klitoris med fingrar eller vibrator. Ett fåtal gånger har jag kunnat komma genom att stå på t.ex. alla fyra och någon enstaka gång i missionären, men de gångerna har jag alltid använt en vibrator som stimulerar klitoris samtidigt. 

    Tror det är svårare att komma under sex för oss som lärt oss få orgasm genom såsom du beskriver i början, eftersom det blir en väldigt speciell teknik. Man (eller jag iallafall) spänner liksom ut benen och nästan hela kroppen och det är lite svårare att göra under sex. 

  • Äldre 17 Jan 06:56
    #5

    Testa att ligga på magen medans du stimulerar dig själv och partnern knullar dig bakifrån

  • Äldre 17 Jan 07:01
    #6
    Anonymsomvillkomm skrev 2017-01-17 01:10:36 följande:
    Har fått orgasm sedan jag var barn genom att ligga i sängen på mage, utan händer och redskap, får enbart stimuli genom ett visst rörelsemönster mot madrassen. 
    Logiskt eftersom klitoris stimuleras, men jag har aldrig kunnat onanera mig till en orgasm på annat sätt, vilket gör det hemskt svårt att förklara för mannen hur han ska göra. Jag vill ju att han ska vara delaktig, och att även jag ska få orgasm under samlag, inte bara genom ensamt onani. 
    Är nu 23 år och har fortfarande aldrig kommit med en man, trots att jag är nära. Når bara inte klimax. Jag skulle ju kunna avsluta med min magliggande rörelse i mannens närvaro, men eftersom det inte är det klassiska "pillandet" så känner jag mig så dum, det ser säkert inte sexigt ut och jag klarar inte av att släppa hämningarna och bara köra till jag skakar av njutning i rädsla av vad han ska tycka. 
    Bryr sig män om HUR man kommer? Eller bara ATT man kommer?
    Jag var precis som dig. Har lärt mig komma på andra sätt nu men det snabbaste är fortfarande att gnida mig. En sak som verkligen funkar för mig är att ligga platt på killen, jag överst. Med honom i mig. Då kommer jag åt att gnida klitoris och har honom i mig och kan spänna benen. Jag rör mig inte jättemycket fram och tillbaka utan mer gnuggar. Har du provat det TS?.

    Och ja, klart du ska våga komma på ditt sätt! Har gjort det med killar och de älskar att man kommer.

    Men som nån annan skrev, skaffa även en vibrator och öva. Och öva med fingrarna.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
Svar på tråden Bryr sig män om HUR man når orgasm?