• Anonym (willy)

    Gillar du analsex?

    Ja, vad säger ni?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-01-17 12:50
    Glömde ett par alternativ.
    Kille, vill sätta på tjej
    Kille, vill sätta på kille

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar du analsex?
  • Anonym (Kille)

    Här känns det som att man skulle vilja svara ja på väldigt många av alternativen. ..

  • Anonym (man)

    Jag blir upphetsad av att se min partner upphetsad. Så om hon går igång, på och blir vrålkåt av analsex så gillar jag det men skulle det vara tydligt att hon egentligen inte tycker det är särskilt kul och gör det för att hon tror att jag vill det så är det extremt avtändande.   

  • Anonym (Nej)

    Nej. Tycker det är rätt äckligt i verkligheten. Bajs och osköna dofter...

  • Anonym (well)
    Anonym (Nej) skrev 2017-01-17 16:46:59 följande:

    Nej. Tycker det är rätt äckligt i verkligheten. Bajs och osköna dofter...


    I verkligheten så kommer ut pyttelite bajs på kondomen ca 1/30 gånger, luktfritt och väldigt lite - bara att dra av kondomen och köra vidare (om man inte är klar då). Oskön doft har det blivit en enda gången av alla hundratals gånger vi haft sex, då jag var lite dålig i magen och min sambo var lite för snabb på och inte riktigt kollade med mig. (Vi sysslar med en del BDSM och båda njuter enormt av analsex, men han brukar ändå alltid på något sätt kolla av att det är lugnt att köra på, att jag inte är dålig i magen eller så, genom att invänta min reaktion innan han går in)
  • Celines Essence

    Ja, både att ta emot och ge. När jag ger handlar det om fingrar eller leksaker. (Ej strapon)


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • 100kgpappa

    Det är riktigt gött med analsex, och väldigt sällan det kommer några ovälkomna dofter eller substanser...

  • Abegayle70

    Det är ingenting jag varken kräver eller ställer upp på med glädje.


    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Mankan75

    Hela grejen är ju att vara öppen mot sin partner och prata öppet om det. Ge feedback till din partner ifall du gillade det. Lyssna på varandra signaler och analsex skall inte göra ont, det skall bara vara skönt. Tycker personligen det är trevligt att bli smekt analt om tjejen ger mig orlasex. Glad

  • Anonym (Hetroman)

    Så härligt att både penetrera och bli penetrerad om jag bara hade någon ny att leka detta med. Är riktigt avundsjuk på er tjejer som får oftast vara undergivna och bli ompysslade förförda av oss och bara ligga där och bli tagna orgasm efter orgasm.

Svar på tråden Gillar du analsex?