• Anonym (glory)

    skulle du ,kvinna, gilla att suga flera?

    jag skulle tända grymt på att ta med min tjej till ett ställe och se henne suga av massa kukar från ett glory hole. Alltså detta är bara en fantasi och jag känner henne väl och vet att detta inte delas. 
    men att se sperma pumpas ut från helt normala kukar och min tjej suger och runkar. blir så otroligt kåt av tanken. man ser aldrig männen.

    kan någon tjej ens tända på detta?

  • Svar på tråden skulle du ,kvinna, gilla att suga flera?
  • Anonym (beenthere)

    Cuckolding med inslag av anonymitet. Det är en ganska bra början. Tror att om du ska få till det får du locka med att det eventuellt på sikt kan bli tal om att tillåta frugan sexuella relationer utanför er egen.

  • Anonym (glory)

    Har tänkt dom tankarna och det är verkligen ingenting som lockar.

  • Anonym (Sexigt)

    Det är inte värt det, låt det endast vara en fantasi.

    Det finns annars stor risk att du förlorar henne, men måste säga att det är en ganska sexig fantasi (är en kvinna).

    Jag har också fantasier men håller det för mig själv. Det är stor skillnad på fantasi och verklighet.

  • Anonym (glory)

    hmm kanske det. men tänk ändå om hon är som du och skulle tända på det? häftigt att jag inte var ensam om att gilla tanken. tack för att du delade med dig

  • Anonym (Gay?)

    Aldrig slagit dig att du kanske tänder på just penisar? Lite skumt att en kille (om man är hetero) fantiserar om andras penisar och hur de sprutar...0

  • Anonym (beenthere)
    Anonym (Gay?) skrev 2017-01-18 00:13:33 följande:

    Aldrig slagit dig att du kanske tänder på just penisar? Lite skumt att en kille (om man är hetero) fantiserar om andras penisar och hur de sprutar...0


    Varför det? Porrindustrin vänder sig i synnerhet till män och massor av porr har scenarior med flera män på samma kvinna.

    Vissa ser det som objektifiering, andra hyllar kvinnor som ohämmat lever ut sina lustar och finner det väldigt tändande att en kvinna tar för sig.

    Personligen är jag dragen åt slampor, de är oftast mer intressant och roligare människor med mer erfarenhet av båda sex, känslor och relationer än de flesta andra.
  • Anonym (glory)
    Anonym (Gay?) skrev 2017-01-18 00:13:33 följande:

    Aldrig slagit dig att du kanske tänder på just penisar? Lite skumt att en kille (om man är hetero) fantiserar om andras penisar och hur de sprutar...0


    hmm nej den tanken har inte slagit mig på 29 år. alltid blivit väldigt kär i tjejer och trivs bra med att leva tillsammans med en tjej. kanske är bi? fast jag har aldrig känt nått för en kille.
  • Anonym (frun)

    Har haft många olika fantasier. Testade lite att leva ut det i yngre dar - i relationer - och det blev aldrig bra för mig. Hade en fantasi om att ha med en vän till min kille och det slutade med att killen blev ett ex och att den andra mannen och jag hade en sexuell relation ett tag som sen rann ut i sanden. Nu är jag gift och känner att det inte är värt risken. Bara om man har exakt samma fantasier och är extremt tydliga med vad det innebär och kan kommunicera kring det. Att be någon röra andra för att behaga ens fantasti är sexigt i huvudet men rätt taskigt irl. Skulle du vilja att hon tittade på när en massa tjejer gned sina fittor på dig? Man måste verkligen respektera andras fantasier - att det är ok att de finns där - men också att det är ens egna och att ens partner inte är trist för att man inte vill annat. Tipset är att istället försöka fråga henne om vad hon fantiserar om och vill testa framöver. Kanske kan du införliva lite av hennes fantasier och därmed hitta nya spännande saker att göra? Och tror inte att du är bi/gay bara för att du tänder på att andra män har sex med din tjej. Det är ju inte du som rör männen i drömmen utan din fru. Är själv bi och de fantastierna är ju att få röra vid en kvinna. Lycka till! 

  • Anonym (Liknandefantasi)

    Låt det stanna vid fantasin! Har liknande fantasier men efter utlösning så känns dom fantasierna så lockande längre!

    Om det är inte hon som har såna fantasier/drömmar så låt det bara stanna i huvudet!

  • Anonym (vess)

    Usch nej. Tänder bara på min killes och det är ändå inte min favorit. Killar tänder mycket mer på att slicka mig än vice versa.

    Jag skulle tända på att bli slickad av 5 killar samtidigt :p

  • Anonym (Lotta)

    Inget för mig iaf. Men jag tänder inte öht på att suga en kuk vem den än sitter på... (Men jag kan göra det i syfte att göra det skönt för min man.)
    En kuk utan tillhörande man är bara äckligt.Kräks

  • Pussan

    Har provat med tre som mest och det är skithäftigt. Skulle gärna suga ett par till. Fast jag vill ju att någon knullar mig till slut också.

Svar på tråden skulle du ,kvinna, gilla att suga flera?