• annelie75

    Bf September -17 och 40+

    Vi verkar vara många som är beräknade i september. Jag skulle gärna vilja ha en grupp på fb med gemensamt att vi är 40+ och bf September. Jag har tre flickor sedan innan. Två äldre med en man. Och en två åring med min nuvarande plus denna lilla/e i magen. Hoppas det går vägen efter många mf. Kram på er.

  • Svar på tråden Bf September -17 och 40+
  • ElsiK

    En till här - om jag nu ska våga lita på det här plusset, förstås... Det känns lite tidigt och osäkert än, men vi är förundrat glada så här långt. Lite osäker på hur långt gången jag är eftersom mina perioder varit lite oregelbundna (och långa) sen minstingen föddes september 2015. BF kan vara mellan 4 och 14 september, men jag lutar åt det senare. 


    Har två barn från tidigare äktenskap, och så en gemensam son som fyller två i höst. Bara att få honom i en ny relation när jag hunnit bli äldre kändes som en stor gåva, och att vi kanske kanske skulle kunna ha sådan tur att jag har blivit gravid igen känns ännu för bra för att vara sant.  

  • Ikica

    Hej! Jag är 41 år och nu i v.15. Beräknad BF till 27/9. Får se hur detta stämmer på UL den 11/5. Jag har en pojk sedan tidigare som är 14 år gammal. Det blir stor åldersskillnad men han är glad för att han ska få ett syskon.
    Bor strax norr om Göteborg. Var bor ni andra? Hoppas ni och era bebisar mår bra.

  • Näckrosen

    Hej.
    Jag är 41 och gravid med BF 29/9.
    Har två pojkar, 12 o 8 år, med en annan man.
    Det här är makens första barn.
    Längtar så mycket!

  • Näckrosen

    Halloj!
    Nu är vi framme i september.
    Hur går det gör er? Mår ni bra? Har någon liten tittat ut än?

    Själv har jag 18 dagar kvar till BF. Det är tungt, men jag mår oförskämt bra!

Svar på tråden Bf September -17 och 40+