• josefine2

    Svarta

    Är det sant att svarta persuner har stor snopp?

    Det är en begrepp som man får höra varje dag..

  • Svar på tråden Svarta
  • Anonym (Hej)

    Nej, det gäller inte alla och det där kallas exotifiering

  • MrFlex

    Hör du det varje dag?
    Hur som helst - Nej alla svarta personer har inte stor kuk. Däremot så har jag läst att medellängden är ca 1cm längre i Kongo än i Sverige. Vet dock inte om det stämmer.

    Förstår inte vart alla dessa undersökningar får data ifrån. Jag har då aldrig deltagit i någon kukmätarundersökning och aldrig hört talas om någon annan som gjort det heller.

    Får killarna mäta själva och fylla i ett formulär så skarvas det nog rätt frisk:)

  • Anonym (Vit choklad)

    Min pojkvän är vit och han har den största kuk jag har sätt =P jag har mätt den 23,6 cm ,den största kuken som fungerade i porrbraschen tillhörde jo Holmes och han var också vit, så tror inte etcnitet spelar nån roll

    en.wikipedia.org/wiki/John_Holmes_(actor)

  • flygrl
    josefine2 skrev 2017-01-18 19:13:50 följande:

    Är det sant att svarta persuner har stor snopp?

    Det är en begrepp som man får höra varje dag..


    Men asså du fattar hälften av alla "svarta personer" e tjejer/kvinnor va?! Precis som hos vita. Go figure!
  • Anonym (FL for life.)
    flygrl skrev 2017-01-21 19:01:32 följande:

    Men asså du fattar hälften av alla "svarta personer" e tjejer/kvinnor va?! Precis som hos vita. Go figure!


    Din kommentar är minst lika korkad som TS fråga. Vilket är minst sagt imponerande.
  • flygrl
    Anonym (FL for life.) skrev 2017-01-21 20:19:16 följande:
    Din kommentar är minst lika korkad som TS fråga. Vilket är minst sagt imponerande.
    Bara för jag konstaterar svarta inte enbart består av storkukade 2 meters män e jag korkad.
    Ok. Whatever.
Svar på tråden Svarta