• Anonym (Singel 4ever)

    SINGEL - det bästa, enligt dig!

    Jag tänkte att vi härliga singlar kunde ha en gemensam tråd där vi bara är glada och njuter av livet! Vad är det bästa med att vara singel, enligt dig? Shoot! Jag tycker det bästa med att vara singel är att planera en weekend i höst där jag kan gå hur jag vill, när jag vill och vart jag vill.

  • Svar på tråden SINGEL - det bästa, enligt dig!
  • Arcnice

    Det bästa med att vara singel är att man väldigt sällan behöver anpassa sig eller kompromissa med någon annan. Särskilt när det gäller hem och fritid.

  • Anonym (Jup)

    Håller helt med ovanstående!

    Att inte behöva anpassa till någon oavsett vad det gäller - är GULDVÄRT.

    Plus att man som singel får ligga och flörta och snacka med vem man vill hur mkt man vill, OM man vill!

  • Robert 832

    Att kompromisslöst vara sig själv, umgås med de man vill och att man aldrig behöver göra sig beroende av eller lita på någon.

  • Cecese

    Att vara singel är bättre än att vara i en skitrelation. Jag slipper känna mej som en slav medan en lat mansgris ligger på soffan med mobilen och jag får göra allt. Jag slipper psykisk misshandel. Jag slipper bli nedtryckt. Jag slipper bli besviken gång på gång. Jag behöver inte välja bort mina vänner för att karln blir sur då. Det är lika lite sex som singel men nu slipper jag iaf bli besviken på noll sexliv. 

  • Jdbeup3087

    Jag gör vad jag vill med mitt liv utan att någon annan lägger sig i. Jag har börjat reser själv, går på konserter och teatrar, renoverar, sportar och går kurser. Jag är en modigare person som singel! Loving it!

  • Jdbeup3087

    Jag gör vad jag vill med mitt liv utan att någon annan lägger sig i. Jag har börjat reser själv, går på konserter och teatrar, renoverar, sportar och går kurser. Jag är en modigare person som singel! Loving it!

  • Anonym (Man i från norr)

    Tycker man njuter som mest av singellivet om man lägger bitterhet över tidigare relationer åt sidan. Först då man lever i nuet man får de positiva kickarna av singelivet.


    Cecese skrev 2017-01-19 05:33:49 följande:

    Att vara singel är bättre än att vara i en skitrelation. Jag slipper känna mej som en slav medan en lat mansgris ligger på soffan med mobilen och jag får göra allt. Jag slipper psykisk misshandel. Jag slipper bli nedtryckt. Jag slipper bli besviken gång på gång. Jag behöver inte välja bort mina vänner för att karln blir sur då. Det är lika lite sex som singel men nu slipper jag iaf bli besviken på noll sexliv. 


  • i-o
    Anonym (Man i från norr) skrev 2017-01-19 19:35:35 följande:

    Tycker man njuter som mest av singellivet om man lägger bitterhet över tidigare relationer åt sidan. Först då man lever i nuet man får de positiva kickarna av singelivet.


    Bitterhet över tidigare relationer? Det handlar väl snarare om bitterhet över hela den simulation vi lever i. Den är dåligt kodad.
  • Robert 832
    Anonym (Man i från norr) skrev 2017-01-19 19:35:35 följande:

    Tycker man njuter som mest av singellivet om man lägger bitterhet över tidigare relationer åt sidan. Först då man lever i nuet man får de positiva kickarna av singelivet.


    Håller med. Därav inte sagt att tidigare erfarenheter är något att glömma. Då ser man sig snart fast i ännu ett skitförhållande.
Svar på tråden SINGEL - det bästa, enligt dig!