• Anonym (Mistr)

    Söker tips av kvinnor

    Hej ! Jag är en kille på 25år och gillar kvinnor som kan och vet vad dom vill.

    Men det är svårt att komma i kontakt med intresserade kvinnor då jag ej rör mig i deras kretsar eller vad man ska säga, men skulle gärna ta emot lite tips om det är nån som har några. Jag har ju utseendet med mig så det är inge fel så men som sagt bara svårt att ta första kontakten.

    Hör gärna av er! Med vänlig hälsning,

  • Svar på tråden Söker tips av kvinnor
  • Carambolan

    Jag tror att du först och främst behöver släppa tanken på att kvinnor som kan och vet vad de vill har speciella "kretsar" som de rör sig i. Kvinnor hittar du nästan överallt. Eller menar du kvinnor som är mer allvarligt dedikerade till någon form av dominansfetisch?

  • Anonym (Mistr)

    Okej, men kvinnor då, jag tycker det är dåligt med kvinnor ute på tex, krogen.

    Nej jag menar inget dominant bara vettiga kvinnor. Men tycker det överlag är svårt att komma i kontakt med dem som skulle kunna vara intresserade.

  • Carambolan

    Du kanske går på fel sorts krogar? En del ställen är ju sådana dit man går med sina vänner för att ha kul med sina vänner och inga andra, medan många nattklubbar är mer mingelinriktade.

    Sen tycker jag väl personligen att krogen inte är nåt höjdarställe för att ragga. För mycket alkohol och för hög ljudvolym. Mina ragg har jag genom åren mest hittat på jobbet, på nätet och i olika föreningar.

  • Anonym (frun)

    Skit i krogen. Vänners vänner, vänners flickvänners vänner, föreningar, ute på stan, våga fråga ut folk du ser! Om du är normalsnygg och agerar charmigt och ödmjukt och lämnar ditt nr till en kvinna som du tycker verkar rätt så kanske hon hör av sig. Och sen beror det på om du menar att hon vet vad hon vill med livet eller i sängen. Tolkade det sexuellt först men kanske menar du bara en med fötterna på jorden och en riktning i livet och inte så velig. När jag jobbade i kassa fick jag ibland killars nr, hade jag varit singel hade jag gått på dejt med alla som lämnade sitt nr då alla gjorde det charmigt och var super fina. Otur för dem så väntade mannen hemma och han skrattade alltid när jag sa "hej älskling, nu missar jag med dejt ikväll för din skull". Det är när man chansar och tar för sig som det händer nått. 

  • i-o
    Anonym (frun) skrev 2017-01-19 20:00:06 följande:

    Skit i krogen. Vänners vänner, vänners flickvänners vänner, föreningar, ute på stan, våga fråga ut folk du ser!


    För oss som förkastat allt vad mänsklig kontakt, hobbies och umgänge heter då? Vad ska man fråga om om man finner typ allt ointressant utan bara vill ha någon att vara tyst och naken och naturlig tillsammans med? Det kanske är för mycket begärt i dagens samhälle. Snart har jag inget nr att lämna ut heller. Jag antar att flaskpost är passé?

    Känns som man är gjord av vacuum ibland alltså. :D
  • Anonym (frun)
    i-o skrev 2017-01-19 21:42:49 följande:
    För oss som förkastat allt vad mänsklig kontakt, hobbies och umgänge heter då? Vad ska man fråga om om man finner typ allt ointressant utan bara vill ha någon att vara tyst och naken och naturlig tillsammans med? Det kanske är för mycket begärt i dagens samhälle. Snart har jag inget nr att lämna ut heller. Jag antar att flaskpost är passé?

    Känns som man är gjord av vacuum ibland alltså. :D
    Haha ja du, lite svårt att ha mänsklig fysisk kontakt utan att ha mänsklig kontakt i övrigt om man inte kör via nätet. Svårt när det tycks vara mer män än kvinnor som letar så. Kanske dags att gräva sig upp ur sin grotta och blinka mot ljuset och försöka få lite mänsklig kontakt? 

    Man kan ju bara fråga om någon vill kramas, om det nu är närhet man vill ha. "Hej, du ser så otroligt mysig ut. Skulle du vilja se en film och kramas med någon så finns jag att krama på. Du kan välja film men jag tycker väldigt mycket om xx och xx..." 

    Vill du ha en tyst kvinna...? undrar hur många sånna det finns... 
  • i-o
    Anonym (frun) skrev 2017-01-19 21:56:12 följande:
    Haha ja du, lite svårt att ha mänsklig fysisk kontakt utan att ha mänsklig kontakt i övrigt om man inte kör via nätet. Svårt när det tycks vara mer män än kvinnor som letar så. Kanske dags att gräva sig upp ur sin grotta och blinka mot ljuset och försöka få lite mänsklig kontakt? 

    Man kan ju bara fråga om någon vill kramas, om det nu är närhet man vill ha. "Hej, du ser så otroligt mysig ut. Skulle du vilja se en film och kramas med någon så finns jag att krama på. Du kan välja film men jag tycker väldigt mycket om xx och xx..." 

    Vill du ha en tyst kvinna...? undrar hur många sånna det finns... 
    Nu menade jag så klart att man sitter nakna mitt emot varandra och mediterar. Hur umgås du egentligen?

    Ett sådant erbjudande låter ju jättedesperat. Kan inte tänka mig att någon med självrespekt skulle nappa på något dylikt.

    Ja. En tyst kvinna. Helst ska hon läsa mina tankar också och uttala de åt mig så jag bara kan nicka och hålla med. Ack vilken harmoni det skulle vara. Då kan hennes självemotsägelser utspelas som en dialog i hennes egen skalle så kan jag fokusera på att se medlidsam ut med mimiken.
  • Anonym (frun)
    i-o skrev 2017-01-19 22:00:24 följande:
    Nu menade jag så klart att man sitter nakna mitt emot varandra och mediterar. Hur umgås du egentligen?

    Ett sådant erbjudande låter ju jättedesperat. Kan inte tänka mig att någon med självrespekt skulle nappa på något dylikt.

    Ja. En tyst kvinna. Helst ska hon läsa mina tankar också och uttala de åt mig så jag bara kan nicka och hålla med. Ack vilken harmoni det skulle vara. Då kan hennes självemotsägelser utspelas som en dialog i hennes egen skalle så kan jag fokusera på att se medlidsam ut med mimiken.
    Mest genom yoga faktiskt. Då kan man prata på utandningarna.

    Det lät som att situationen var jättedesperat. Dessutom ingick inte en kvinna med självrespekt i ordern, bara att hon var sugen på närhet och tystnad. 

    Läsa tankar är fett, men vi avslöjar ogärna att vi kan, det blir oftast lite dålig stämning då. Men är det välkommet så kan du nog bara säga det så vågar hon erkänna det och så blir det läge för den medlidsamma mimiken. Topp! 
  • i-o
    Anonym (frun) skrev 2017-01-19 22:19:23 följande:
    Mest genom yoga faktiskt. Då kan man prata på utandningarna.

    Det lät som att situationen var jättedesperat. Dessutom ingick inte en kvinna med självrespekt i ordern, bara att hon var sugen på närhet och tystnad. 

    Läsa tankar är fett, men vi avslöjar ogärna att vi kan, det blir oftast lite dålig stämning då. Men är det välkommet så kan du nog bara säga det så vågar hon erkänna det och så blir det läge för den medlidsamma mimiken. Topp! 
    Jaha, du är måhända inte samma människa som kallade mig oattraktiv och får i en annan tråd? Det gör fortfarande ont i mitt hjärta av att påminnas om det. Tror aldrig jag kommer att kunna återhämta mig fullt ut från den kränkningen. :(

    Jag var väl inte jätte superduperseriös o andra sidan. Har givit upp tanken på att träffa någon sedan länge.
  • Anonym (frun)
    i-o skrev 2017-01-19 23:04:00 följande:
    Jaha, du är måhända inte samma människa som kallade mig oattraktiv och får i en annan tråd? Det gör fortfarande ont i mitt hjärta av att påminnas om det. Tror aldrig jag kommer att kunna återhämta mig fullt ut från den kränkningen. :(

    Jag var väl inte jätte superduperseriös o andra sidan. Har givit upp tanken på att träffa någon sedan länge.
    Nej, jag tror inte på att trycka ner folk. Så det var inte jag som skrev så. 

    Låter som min man, han hade gett upp och plötsligt hade han mig. Så kan det gå. Men bara man inte känner sig missnöjd. Dumt att leva ett liv som man ångrar. Om man kan låta bli. 
  • i-o
    Anonym (frun) skrev 2017-01-21 18:30:04 följande:
    Nej, jag tror inte på att trycka ner folk. Så det var inte jag som skrev så. 

    Låter som min man, han hade gett upp och plötsligt hade han mig. Så kan det gå. Men bara man inte känner sig missnöjd. Dumt att leva ett liv som man ångrar. Om man kan låta bli. 
    Okej, vad bra. Inte jag heller, men vissa personliga undantag.

    Kul för dig att du har någon. Man kan synas utan att verka också.
Svar på tråden Söker tips av kvinnor