• Äldre 19 Jan 12:33
    2220 visningar
    5 svar
    5
    2220

    Sämre syn?

    Har nu inte dagar fått sämre syn. Trodde flest det var mina linser det var fel på men slängt tre st och problemet kvarstår. Suddigt på långt håll och hopplöst att tex läsa en bok. Men tar jag på mig glasögonen så funkar det uran problem... hatar glasögon :( någon mer som upplevt samma problem?

  • Svar på tråden Sämre syn?
  • Äldre 19 Jan 12:34
    #1

    Glömde skriva att jag är i v.34+3.

  • Äldre 19 Jan 12:41
    #2

    Kolla upp ditt blodsocker är min spontana tanke.

  • Äldre 19 Jan 13:25
    #3

    Har alltid haft bra värden, har en tid på Mvc nästa vecka. Läst attest kan bero på vätskeansamling i kroppen. Men är så konstigt att glasögonen funkar...


    Sara 472 skrev 2017-01-19 12:41:04 följande:

    Kolla upp ditt blodsocker är min spontana tanke.


  • Äldre 21 Jan 00:13
    #4
    micjos skrev 2017-01-19 12:33:27 följande:

    Har nu inte dagar fått sämre syn. Trodde flest det var mina linser det var fel på men slängt tre st och problemet kvarstår. Suddigt på långt håll och hopplöst att tex läsa en bok. Men tar jag på mig glasögonen så funkar det uran problem... hatar glasögon :( någon mer som upplevt samma problem?


    Hej!

    Jag är i v33+3, tredje graviditeten. Har sett sämre under alla graviditeter, beror på att ögats lins kan bli lite svullen. Har gått tillbaka till det vanliga efteråt!!
  • Äldre 21 Jan 19:01
    #5

    Jag är i v 36 nu. Har under de senaste veckorna haft svårigheter att tex läsa. Det gör mig tokig och jag hoppas att det försvinner när barnet är fött.

Svar på tråden Sämre syn?