• Oktober2017

    Beräknad förlossning i Oktober 2017

    Jag har plussat och har beräknad förlossning 4 oktober 2017. Jag tänker att vi inom kort blir fler! Välkommen in till "Oktobertråden" ????

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-01-31 12:02
    Hej! Jag vill informera om att vi har en Facebook-grupp där vi diskuterar. Därför är det lite tyst i tråden. Skriv gärna om ni vill vara med. Alla kanske inte har Facebook tråkigt nog, men så kan det va ;) Kram på er

  • Svar på tråden Beräknad förlossning i Oktober 2017
  • Hallonfrossa
    Oktober2017 skrev 2017-01-21 15:36:24 följande:

    Va kul :) Hur mår du? Jag mår lite illa och äter som en häst :D


    Mår lite illa jag med och kan typ inte äta alls haha, blir, ingen frukost, en frukt till lunch, och minimal middag.

    Har väldigt ont i ländryggen och växtvärk

    Är det första barnet?
  • IamtheRose

    Hej!
    Här är en till. Plussade idag på bim-1 och har bf första oktober! Detta blir vårt tredje (och definitivt sista) barn. De två andra kommer vara nästan fyra och just två år när bebisen dyker upp.

    Utöver molvärken har jag inga symptom alls. Det hade jag inte med de andra två heller så inget som oroar mig. Har jag tur slipper jag det förhatliga illamåendet även denna gång.

    Hur är det för er? Första barnet?

  • IamtheRose
    Oktober2017 skrev 2017-01-21 20:57:25 följande:

    Väntar mitt tredje barn jag också :) Min dotter fyller 9 i år och min son 8.


    Vad kul! Hur mådde du under graviditeten med de andra 2?
  • Oktober2017

    Jag mådde illa från utebliven mens till v.11-12 ca. Sedan så mådde jag jätte bra. Alltså mina bröst nu alltså, som två spända meloner, helt otroligt och så molande värk i nedre delen av magen. Inget illamående än, men det kanske kommer om 1 vecka ca. Jag ska ha min mens om sex dagar men har ett starkt plus på Stickan :)


    IamtheRose skrev 2017-01-21 21:17:34 följande:

    Vad kul! Hur mådde du under graviditeten med de andra 2?


Svar på tråden Beräknad förlossning i Oktober 2017