• Äldre 22 Jan 11:47
    8863 visningar
    2 svar
    2
    8863

    Missfall eller gravid?

    Hej!

    Det ska va kul att skaffa barn, men för mig känns det bara hopplöst. Man ser alla 16åringar på tvn som får barn hur lättsom helst, men inte jag!

    Jag är 26 år, fick ett missfall i aug 16. De bedömnde de som ett tidigt utomkvedshavandeskap för de visste inte vad som hänt, blödde i 6 veckor och det vägrade släppa. Fick sedan cellgifter som löste det. Pga det fick vi vänta minst 3 månader.

    Jag hade ägglossning 5/1, fredagen den 13/1 kom en blödning, som en vanlig mens fast i endast 2 dagar, fre-lör. Jag hade lite mensvärk, inga attacker utan det liksom mullrar. Jag funderade då på en nidblödning för alla symtomen tydde på det, exakt en vecka efter äl. Mensen skulle kommit nu i fredags den 19/1 men ännu inget.. jag tog ett test den 19/1 men visade inget. Vad tror ni? Tog jag testet förtidigt eller kan det ha varit ett tidigt missfall? Tackar för alla svar<3

  • Svar på tråden Missfall eller gravid?
  • Äldre 27 Feb 08:13
    #1

    Jätte nyfiken på hur det gick för dig?

    Jag plussade förrigår och har BIM idag så hoppas på att ingen mens dyker upp, har hänt 2 gånger förut så är lagom nervös just nu.

  • Äldre 20 Mar 12:29
    #2

    Mf tyvärr

Svar på tråden Missfall eller gravid?