• Svar på tråden Operera underlivet
  • Anonym (Hihi)

    Själv skulle jag nog inte vilja göra något sånt. Men om det utförs av professionella personer på ett bra sätt och om patienten själv vill det ser jag inga problem med det :) Vi får ju trots allt bestämma själva vad vi ska göra med våra kroppar!!

  • Anonym (Oroväckande)

    Men är det inte dåligt att så många tjejer är missnöjda med sina underliv?

  • Anonym (Hihi)
    Anonym (Oroväckande) skrev 2017-02-01 12:18:28 följande:

    Men är det inte dåligt att så många tjejer är missnöjda med sina underliv?


    Det är tråkigt. Tycker att alla ska känna sig fina i sig själva absolut. Men ibland kan en operation ge en mycket bättre självförtroende. Om en inte tycker om någonting på sin kropp så borde väl en få ändra på det :)
  • Anonym (Man 49)

    Det tråkiga är att att det för det mesta handlar om att operera bort utstickande blygdläppar, men Hallå! blygdläppar som tittar ut är riktigt läckert, ju mer desto bättre, finns många som stretchar för att få dom längre! Min dam är tyvärr helt slät, trist.

  • Jocce

    Riktigt sjuk utveckling. Fattar heller inte hur man kan tro att man måste se ut på ett visst sätt.

    Är det så svårt att förstå att precis alla individer ser olika ut, män som kvinnor? Att fittor skiljer sig åt lika mycket som kukar?

    Personligen gillar jag stora bulliga yttre läppar och gärna långa stora inre också, samt gärna en framträdande klitoris. En rejäl fitta som tar plats på kroppen så att säga :)

    Men självklart är inte de preferenserna heller viktiga när det kommer till kritan, det mesta beror ju på kvinnans sätt och sexuella utstrålning. Osäkerhet kring om könet duger är inte direkt sexuellt upphetsande.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Hihi) skrev 2017-02-01 17:56:55 följande:

    Det är tråkigt. Tycker att alla ska känna sig fina i sig själva absolut. Men ibland kan en operation ge en mycket bättre självförtroende. Om en inte tycker om någonting på sin kropp så borde väl en få ändra på det :)


    Fast vad jag hört så är det många som efter en underlivsoperation fortfarande är missnöjda. Tror inte felet sitter i snippan så att säga... har heller aldrig sett en ful fitta. De kommer i många olika modeller helt enkelt :)
  • Anonym (Oroväckande)
    Anonym (Hihi) skrev 2017-02-01 17:56:55 följande:

    Det är tråkigt. Tycker att alla ska känna sig fina i sig själva absolut. Men ibland kan en operation ge en mycket bättre självförtroende. Om en inte tycker om någonting på sin kropp så borde väl en få ändra på det :)


    Attitydförändringar är en bättre lösning.
Svar på tråden Operera underlivet