• sisisi

    Horoskop

    Hej!

    Dejtar en kille som jag tycker är intressant att fortsätta dejta, då vi klickar! men en sak som jag oroar mig lite över är att våra horoskopstecken inte "funkar" ihop? Jag är fisk och ham vattuman.

    Å ena sidan så tror jag inte på astrologi men å andra sidan så kan jag ibland bli förvånad över hur bra vissa karaktärsdrag stämmer in på olika horoskop.

    Min fråga är alltså borde jag tro på vad horoskopet säger?

  • Svar på tråden Horoskop
  • Aniiee

    Horoskop är ungefär lika tillförlitligt som att spå i kaffesump. Make of that what you will.


    Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 44. Bara 56 kvar.
  • Hugful80
    sisisi skrev 2017-01-24 17:15:12 följande:

    Min fråga är alltså borde jag tro på vad horoskopet säger?


    Nej, varför skulle du? Det är ju humbug.
    För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
  • Aniiee
    Melissenta skrev 2017-01-24 19:03:04 följande:

    vilka tecken är ni då?


    Står ju i TS, fisk och vattuman. Vad det nu spelar för roll.....
    Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 44. Bara 56 kvar.
  • sisisi
    Aniiee skrev 2017-01-24 18:55:50 följande:

    Horoskop är ungefär lika tillförlitligt som att spå i kaffesump. Make of that what you will.


    Precis vad jag behövde höra! Tack <3
  • sisisi
    Hugful80 skrev 2017-01-24 19:05:27 följande:

    Nej, varför skulle du? Det är ju humbug.


    Tack precis vad jag behövde höra!
  • Melissenta
    Aniiee skrev 2017-01-24 19:06:48 följande:
    Står ju i TS, fisk och vattuman. Vad det nu spelar för roll.....
    missade det

    TS, det är mest allmän uppfattning om kompatibilitet, men det gäller att hitta gemensamma nämnare och satsa på att få det att funka
  • gersane
    Jag är Väduren och horoskopet fungerar för mig. Jag rekommenderar denna andra horoskopplats till läsare. Detta är mer inriktat på astrologi och de dagliga anteckningarna är mycket noggranna. Denna 2018 har varit ganska produktiv tack vare dina kommentarer.
     
Svar på tråden Horoskop