• Äldre 29 Jan 16:43
    11941 visningar
    14 svar
    14
    11941

    bästa städhjälpen i Stockholm

    Hej!

    Med en 3 åring och en nyfödd i ett tvåvåningshus på 243 kvm, har ork och tid för att städa ordentligt helt försvunnit. Vi har nu bestämt att vi ska anlita städhjälp.
    Vad har ni som valt detsamma? Är ni nöjda? Vad ska man tänka på?

  • Svar på tråden bästa städhjälpen i Stockholm
  • Äldre 29 Jan 17:59
    #1

    Någon med inout? ??

  • Äldre 29 Jan 20:27
    #2

    Ingen? :)

  • Äldre 29 Jan 21:58
    #4
    Kasperina skrev 2017-01-29 20:32:40 följande:

    Det beror ju lite på var ni bor, Stockholm är stort... Vissa företag finns i princip bara på ena sidan stan, det jag anlitar tar tex bara jobb söder om söder


    Smart :)
    Vi bor i Järfälla kommun, dit borde väl de flesta företag köra till?
  • Äldre 29 Jan 22:51
    #6
    Kasperina skrev 2017-01-29 22:15:08 följande:

    Exet anlitar Hjälp hemma och är mycket nöjd med dem, de är dock bland de dyrare vad jag har förstått.
    Det är det enda bolag jag känner till som har något norr om stan.


    Tack! Ska kolla upp dom :)
  • Äldre 30 Jan 13:13
    #7

    Någon annan som kan hjälpa till? :)

  • Äldre 30 Jan 16:14
    #9
    Apelsin77 skrev 2017-01-30 13:35:39 följande:

    Kolla strykfritt.se.
    Bra priser och vi är nöjda. Sen beror ju städning så klart på vilken städerska man får. Vi var inte nöjda med vår första men fick då utan problem byta.


    Toppen, tack! Då har ni nu samma städerska varje gång? Är det "läskigt" att ha ngn hemma hos sig eller vänjer man sig snabbt? Är ni nöjda annars med utbudet eller hade ni velat ändra på något?
  • Äldre 31 Jan 16:41
    #12
    Vidio skrev 2017-01-31 00:49:05 följande:

    Jag bor i Järfälla och har använt samma städbolag i många år, min mamma använder samma (i ännu fler år) och många i min bekantskapskrets. Alla är väldigt nöjda!

    Jag betalar 550 kr för 4 timmars städ efter Rut-avdrag, men tror de höjde med några tior nu efter årsskiftet, men jag anser de som väldigt prisvärda.


    Vad är det för företag? Låter som att det är värt att kolla upp :)
  • Äldre 7 Feb 22:38
    #14
    +1
    carolinamatsson skrev 2017-02-07 21:26:42 följande:

    Jag flyttade nyligen till norra stockholm från göteborg och min gamla städfirma tipsade mig om Städalliansen stadalliansen.se/

    Jag tycker faktiskt att de är bättre än min gamla städfirma, haha, lätta att ha å göra med och gör det dom ska. Bor f.ö på 230 kvadratmeter och är höggravid så är mer än tacksam för att det funkar.

    Lycka till!


    Tack! Ska definitivt kolla upp!
    Grattis och lycka till du med :)
Svar på tråden bästa städhjälpen i Stockholm