• Anonym (Nyfiken)

    Smeka och slicka sin mans anus

    Jag tar nu mod till mig för jag vill ha andra kvinnors synpunkter och erfarenhet kring detta.

    Jag förstår om det finns de som reagerar att jag ens ställer en sån fråga men jag "måste" bara få veta om det finns fler i min situation som funkar som jag och även har en man med denna önskan. Är jag eller vi helt själv/a om detta?!

    Vi är nog ett ganska vanligt par (runt 40) i övrigt men antagligen med lite mer experimentlusta i sängen. Vi har sedan barnen blev större fått mer tid för varandra på tur man hand och utveckla det sexuella.

    Jag minns från längre tillbaka, då vi var "unga och "busiga" att det ibland kunde hamna ett finger även från mig i hans bak. Han gillande alltid att bli stimulerad där och en kort tid då jag av någon anledning var förbanna kåt av mig hände det vid totalt tre tillfällen att även jag slickade i hans öppning. Det gjorde mig knäppt kåt och upphetsad dessa få gånger men sedan dess har det inte hänt förrän nyligen. Han blir fruktansvärt kåt av det och kommer på nån minut om jag fortsätter. Hans enorma upphetsning triggar ju mig också förstås och med min eller hans hand till hjälp kommer jag i en kraftig orgasm.

    Låter allt knäppt eller perverst i era öron eller har ni också testat det med er man eller kille? Skulle aldrig ta upp det om man inte kunde göra det på detta sätt. Alldeles för "laddat" för det förmodar jag. Säkert var det också en bidragande orsak att det föll i dvala under så många år. Man skäms ju faktiskt lite att man reagerar som man gör.

  • Svar på tråden Smeka och slicka sin mans anus
  • Anonym (Anonym)

    Samma här, samma ålder, större barn, härligare sexliv.

    Däremot är min man mer hämmad, han blir uppenbart upphetsad när jag rör honom i de regionerna- men han skulle aldrig våga prata om det eller efterfråga det. Tur att jag är mer frisinnad ????.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-01-30 23:05:07 följande:

    Samma här, samma ålder, större barn, härligare sexliv.

    Däremot är min man mer hämmad, han blir uppenbart upphetsad när jag rör honom i de regionerna- men han skulle aldrig våga prata om det eller efterfråga det. Tur att jag är mer frisinnad ????.


    Ja det är du nog! kul med din respons. Jag känner mig lite "ensam" i detta, alltså som tjej. Lätt att man skulle kunna ses som konstig eller nåt, jag vet inte.

    Tror inte din man är hämmad direkt, säkert inte mer än andra. Han behöver ge sig hän lite mer bara.
  • Anonym (Anonym)

    Sant. Men oavsett så tar jsg för mig och det verkar han mycket nöjd med!

  • Anonym (inget konstigt)

    Det är inget konstigt. Se till att det är rent innan bara.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (inget konstigt) skrev 2017-01-31 00:11:04 följande:

    Det är inget konstigt. Se till att det är rent innan bara.


    Ja det är ju självklart förstås. Vem är du?
  • Anonym (inget konstigt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-01-31 02:21:02 följande:
    Ja det är ju självklart förstås. Vem är du?
    Om jag velat berätta vem jag var hade jag knappast varit anonym.
    Oavsett är det inget konstigt att slicka varandra där bak. Finns många som gillar det och det lär bli mer o mer vanligt då det verkar förekomma en del i dagens porr.
    Hos oss tycker vi båda om det. Inte så att det är något vi gör varje gång direkt men det händer.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (inget konstigt) skrev 2017-01-31 08:21:42 följande:

    Om jag velat berätta vem jag var hade jag knappast varit anonym.

    Oavsett är det inget konstigt att slicka varandra där bak. Finns många som gillar det och det lär bli mer o mer vanligt då det verkar förekomma en del i dagens porr.

    Hos oss tycker vi båda om det. Inte så att det är något vi gör varje gång direkt men det händer.


    Jag menar inte att avslöja din identitet! Mest lite mer varför du gör det med din man, din och er historia liksom. Men det behöver du inte göra. Blev bara nyfiken om hur det kommer sig att det är en del av er sexualitet.
  • Linux1003

    Jag brukar göra det på min fru och hon nu efter många år kan slapppna av och njuta. Hon har på sistone själv varit nyfiken och försökt utforska i samband med oralsex på mig. Begränsningen är mer jag själv som föredrar att hon håller sig i området mellan anus och pungen vilket jag njuter mest av.

  • Anonym (Nyfiken)
    Linux1003 skrev 2017-01-31 14:16:15 följande:

    Jag brukar göra det på min fru och hon nu efter många år kan slapppna av och njuta. Hon har på sistone själv varit nyfiken och försökt utforska i samband med oralsex på mig. Begränsningen är mer jag själv som föredrar att hon håller sig i området mellan anus och pungen vilket jag njuter mest av.


    Du tycker helt enligt den uppfattning som finns hos de flesta kring detta, tror jag. Det verkar också vara så att det likaväl är killen som sätter gränsen för vad hon får göra med honom där. Kanske hon skulle kunna tänka sig att testa? En del tror jag faktiskt skulle det medan andra skulle rynka på näsan åt det och tycka att det bara är äckligt rakt igenom.

    Hos män är det väl troligen ovanan att känna nåt i baken, bögnoja eller annat. Det får ni svara på!

    Om ni män lärde er att slappna av efter en dusch så tror jsg fler skulle kunna njuta av det. Det motsatta att som tjej bli skickad där är nog ganska vanligt. Min man slickar mig nästan alltid lite där då han slickar frampå.

    Man undrar ibland om känslan är olika för män och kvinnor kring detta. Men en sån fråga blir ju näst intill omöjligt att svara på
  • Anonym (inget konstigt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-01-31 14:06:43 följande:
    Jag menar inte att avslöja din identitet! Mest lite mer varför du gör det med din man, din och er historia liksom. Men det behöver du inte göra. Blev bara nyfiken om hur det kommer sig att det är en del av er sexualitet.
    Vi experimenterar ganska mycket i sängen. Provade och gillade det. Just nu är vi mycket inne på bondage.
Svar på tråden Smeka och slicka sin mans anus