• Anonym (hur?)

    Avsugen

    Vilken ställning gillar ni när ni blir avsugna? På kvinnan... Gillar ni när man tittar på er samtidigt som man suger...? Är det skönare att spruta i kvinnans mun och ansikte vid avsugning än att göra det när du knullar henne?

  • Svar på tråden Avsugen
  • Anonym (Kille)

    Olika ställningar gillar jag. När jag står upp o hon sitter på knä är en liten favorit. Annars är det skönt när hon ligger på magen i sängen och jag står upp vid sängkanten. Eller att jag ligger på rygg och bara tar emot

    Jag gillar när kvinnan växlar lite i blicken mellan kuken o mina ögon. Om det är skönare beror nog på kvinnan. Själv gillar jag variationer väldigt mycket. Vill gärna avsluta på olika sätt.

    Spruta i munnnen eller ansiktet (eller nån annanstans ) beror främst på vad kvinnan föredrar. Jag tycker båda varianterna är härliga, men kvinnan måste verkligen vilja det för annars kan det vara.

  • Anonym (hur?)
    Anonym (Kille) skrev 2017-02-04 22:12:43 följande:

    Olika ställningar gillar jag. När jag står upp o hon sitter på knä är en liten favorit. Annars är det skönt när hon ligger på magen i sängen och jag står upp vid sängkanten. Eller att jag ligger på rygg och bara tar emot

    Jag gillar när kvinnan växlar lite i blicken mellan kuken o mina ögon. Om det är skönare beror nog på kvinnan. Själv gillar jag variationer väldigt mycket. Vill gärna avsluta på olika sätt.

    Spruta i munnnen eller ansiktet (eller nån annanstans ) beror främst på vad kvinnan föredrar. Jag tycker båda varianterna är härliga, men kvinnan måste verkligen vilja det för annars kan det vara.


    Jag älskar att stå på knä och suga av honom. Blir riktigt upphetsad av att titta på hur kåt han blir! Tycker det är riktigt skönt att fortsätta tills han kommer i min mun. Sen slickar han mig tills jag kommer, och sen knullar han mig..

    Hur tycker ni andra kvinnor?
  • Anonym (Kvinna 20)
    Anonym (hur?) skrev 2017-02-04 22:25:11 följande:

    Jag älskar att stå på knä och suga av honom. Blir riktigt upphetsad av att titta på hur kåt han blir! Tycker det är riktigt skönt att fortsätta tills han kommer i min mun. Sen slickar han mig tills jag kommer, och sen knullar han mig..

    Hur tycker ni andra kvinnor?


    Tycker precis som dig. Underbart!!..
  • 100kgpappa

    Liggandes på rygg när kvinnan står på alla fyra bredvid en är nog skönast.

    Oftast blir det dock munknull, då frugan tänder mest på det. Hon liggandes på rygg och jag står över henne.

    Gillar inte att den som suger av ska titta på en, det känns mest fånigt...

    Blir klart skönare orgasm om man får spruta i munnen!

  • Pussan
    Anonym (hur?) skrev 2017-02-04 22:25:11 följande:
    Jag älskar att stå på knä och suga av honom. Blir riktigt upphetsad av att titta på hur kåt han blir! Tycker det är riktigt skönt att fortsätta tills han kommer i min mun. Sen slickar han mig tills jag kommer, och sen knullar han mig..

    Hur tycker ni andra kvinnor?
    Ja det är heaven! Vill gärna ha i ansiktet och i munnen, och sedan låta det droppa och rinna lite ner på pattarna o magen... medan jag tar en cigg och ett glas vin...
  • fiskaren10
    Anonym (Kille) skrev 2017-02-04 22:12:43 följande:

    Olika ställningar gillar jag. När jag står upp o hon sitter på knä är en liten favorit. Annars är det skönt när hon ligger på magen i sängen och jag står upp vid sängkanten. Eller att jag ligger på rygg och bara tar emot

    Jag gillar när kvinnan växlar lite i blicken mellan kuken o mina ögon. Om det är skönare beror nog på kvinnan. Själv gillar jag variationer väldigt mycket. Vill gärna avsluta på olika sätt.

    Spruta i munnnen eller ansiktet (eller nån annanstans ) beror främst på vad kvinnan föredrar. Jag tycker båda varianterna är härliga, men kvinnan måste verkligen vilja det för annars kan det vara.


    Kan Bara instämma till 100 procent!
  • HappyPerson

    Brukar ha henne på rygg och sen grensle över henne och en hand i nackhåret så blir det skönt munknull. Hon brukar kolla upp med kåt blick, det är nice. Det avslutas oftast med ansiktssprut som vi båda gillar.

  • Slöjdläraren

    Allt beror på tillfälle och om det ska vara en snabbis eller lugnt och retfullt.
    Skönast är bara att ligga och ta emot, då kan kvinnan själv bestämma hur hon vill göra, svälja, låta det spruta, etc.
    Sedan är det självklart att en avsugning kan vara skön vart som helst och då är det omständigheterna som avgör vilken ställning det blir.

  • Emptypocket

    Hej

    Jag tycker det är beror på nästan skönare att spruta i tjejens mun

    Hon fortsätter säga runka mig samtidigt som jag sprutar

    Himmelskt skönt

  • Emptypocket
    Emptypocket skrev 2017-04-18 00:03:46 följande:

    Hej

    Jag tycker det är beror på nästan skönare att spruta i tjejens mun

    Hon fortsätter suga och runka mig samtidigt som jag sprutar

    Himmelskt skönt


Svar på tråden Avsugen