• IngenSomGillarMig

    Kärleks problem! Är det skört nu?!

    Hej!

    Jag är en 18 årig kille som gjort bort mig helt.

    Jag jobbar på ett gym där jag igår såg en söt tjej, jag har sett henne förrut. Men så inkompetent som jag är så vågade jag inte börja prata med henne. När hon kom in så sa jag hej i arbetssyfte och hon hälsade också och på ett sätt som kändes glatt och härligt, som att hon var glad att se mig. Men så feg som jag var så vågade jag inte börja prata med henne och var då så dum att kolla in hennes Facebook. Och helt rätt av henne så blockade hon mig. Men vet inte om hon vet att det var jag. Men vad kan jag göra nu?! Är det helt skört?? Ska jag ta mig i kragen och prata med henne!? Kolla hur hon reagerar. Eller ska jag bara strunta i hela min blyga existens och flytta till ett annat land. Helt allvarligt så har jag aldrig någonsin känt så här för en tjej tidigare. Vad kan jag göra?! Be om ursäkt eller låtsas som ingenting!!??

    Behöver verkligen råd, helst från er tjejer/kvinnor som verkar vara bättre på att ge råd här på nätet.

  • Svar på tråden Kärleks problem! Är det skört nu?!
  • Anonym (Nfnddb)

    Fast vet du. Låt bli gymtjejerna, du gör ju liksom alla fel, stalkar på Facebook, överväger att kontakta deras mammor osv osv. Kan tycka att det är extremt oproffsigt av dig med tanke på att gymmet är din arbetsplats - hade varit skillnad om du var där i egenskap av kund.

    Tinder, krogen, gemensamma vänners vänner, börja någon kurs, skaffa en hobby, det finns många sätt att träffa tjejer på.

  • Anonym (Vv)

    Hon blockade dig för hon vill inte bli raggad på när hon tränar. Du är en ung pojke på 18 år, och tror att jorden har gått under för att du fick nobben. Du ska nog ta det lite lugnt och "sörja" detta. Det lär inte vara sista gången någon inte är intresserad av det du vill med de. Det hör till livet det kommer du märka men det kommer en dag när du möter rätt person, då kommer det uppskattas att du gick fram och pratade med henne. Inget mer Facebook Stalking!

  • Anonym (X)

    Vad gjorde du på facebook så att hon blockade dig?

  • Anonym (X)

    Jag menar, hon kan ju inte blocka dig om du bara snokat för det hade hon ju inte ens märkt.

  • Anonym (Haha)

    *kört inte skört, Hahaha!

    Köra, körde, kört. = Jag är 75, nog kört för mig att bli gravid nu.

    Skör = Bräcklig, ömtålig, svag. ?Thomas är så skör nu efter tragedin, han ligger inne på psyket?.

Svar på tråden Kärleks problem! Är det skört nu?!