• Anonym (Otåli­g)
    Äldre 8 Feb 15:45
    20046 visningar
    87 svar
    87
    20046

    När kunden aldrig blir klar i kassan

    För i helvete vi är fler som vill handla!!!

  • Svar på tråden När kunden aldrig blir klar i kassan
  • Äldre 8 Feb 15:47
    #1

    Jag är kassörska, vi vill med att dem lägger på ett kol xD speciallt stängningdags!! Vi vill med gå hem! :')

  • Anonym (f)
    Äldre 8 Feb 15:52
    #2
    DearFox skrev 2017-02-08 15:47:54 följande:

    Jag är kassörska, vi vill med att dem lägger på ett kol xD speciallt stängningdags!! Vi vill med gå hem! :')


    Hur kan du jobba med ett så tråkigt jobb? Framtiden måste du tänka på.
  • Äldre 8 Feb 15:52
    #3

    Jag tycker det är mysigt då man handlar i butiker framförallt på landsbygden och det tar lite extra lång tid för att kassör och kund pratar lokala "nyheter".

  • Äldre 8 Feb 15:53
    #4

    Du skulle inte kunna bo i Frankrike med så lite tålamod Flört 

    Här stannar kunderna för säkerhets skull kvar och pratar med kassörskan som inte innehar någon simultankapacitet och därmed sitter helt stilla medan kön blir längre och längre.

    Tilläggas ska att kassorna inte har 2 varuband p
    å slutet så kassörskan måste även vänta på att kund 1 har packat klart sina varor innan hon börjar skanna kund 2:s varor.

    Som grädde p
    å moset så bygger ALLA fransmän varuberg. Efter 12 år i detta land gör även jag det Skrattande

  • Anonym (Otåli­g) Trådstartaren
    Äldre 8 Feb 16:36
    #5
    nonameleft skrev 2017-02-08 15:53:13 följande:

    Du skulle inte kunna bo i Frankrike med så lite tålamod  

    Här stannar kunderna för säkerhets skull kvar och pratar med kassörskan som inte innehar någon simultankapacitet och därmed sitter helt stilla medan kön blir längre och längre.

    Tilläggas ska att kassorna inte har 2 varuband på slutet så kassörskan måste även vänta på att kund 1 har packat klart sina varor innan hon börjar skanna kund 2:s varor.

    Som grädde på moset så bygger ALLA fransmän varuberg. Efter 12 år i detta land gör även jag det 


    Oj Ja jag skulle gå i taket. Insåg dock i efterhand att kassörskan var ny i detta fall. Så där i låg förklaringen.
  • Anonym (daf)
    Äldre 8 Feb 18:28
    #6

    Hatar det med. Så jävla irriterande när folk
    -betalar med kontanter och står och gräver i plånboken efter mynt
    -låter sina småbarn lägga upp varorna på bandet
    -pratar med kassörskan

  • Anonym (Haha)
    Äldre 8 Feb 18:37
    #7
    Anonym (daf) skrev 2017-02-08 18:28:51 följande:

    Hatar det med. Så jävla irriterande när folk

    -betalar med kontanter och står och gräver i plånboken efter mynt

    -låter sina småbarn lägga upp varorna på bandet

    -pratar med kassörskan


    Hoppas du inte hamnar bakom mig då! Betalar alltid med kontanter, ska även dra rabattkortet och har ofta rabattkuponger. Barnen får ofta lägga upp saker på bandet om dom är med. Sen pratar jag kanske inte så mycket med kassörskan dock.. nån hälsning och kanske nått kort nån gång.
  • Äldre 8 Feb 19:14
    #8

    Fast hur ska barnen senare kunna hå och handla ensamma om de inte får träna på att lägga upp varit i kassan? Dessutom tycker jag att det är ett bra sätt att hålla barnen sysselsatta den där sista tråkiga stunden innan man kan komma ut ut affären. Det är väl allmänt trevligare med nöjda, hjälpsamma barn än sådana som otåligt gnäller?

  • Anonym (daf)
    Äldre 8 Feb 19:29
    #9
    Elsis skrev 2017-02-08 19:14:20 följande:

    Fast hur ska barnen senare kunna hå och handla ensamma om de inte får träna på att lägga upp varit i kassan? Dessutom tycker jag att det är ett bra sätt att hålla barnen sysselsatta den där sista tråkiga stunden innan man kan komma ut ut affären. Det är väl allmänt trevligare med nöjda, hjälpsamma barn än sådana som otåligt gnäller?


    Vem fan behöver träna på det? Dom kan gå och handla själva om dom inte är retarderade.

    Ne det är trevligare med snabba kunder med gnälliga barn.
  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 8 Feb 20:32
    #10

    När kunden ska betala bensinen med 700 enkronor..????

Svar på tråden När kunden aldrig blir klar i kassan