• Äldre 9 Feb 19:51
    14084 visningar
    5 svar
    5
    14084

    Ångest över kosmetisk tatuering, microblading

    Jag hade funderat länge och läst på mycket och hittade tillslut en bra salong som många rekommenderat. Betalade en saftig peng och fick konsultation.
    Jag bad henne följa min egen ögonbrynsform och efter hon målat ut mallen tyckte jag det såg stort och hemskt ut, hon förklarade att mallen var missvisande.
    Efteråt tyckte jag det såg snyggt gjort ut men alldeles för stora. 
    Är på dag 3 nu och gråter mest jämt. Dom är SJUKT stora. Färgen vet jag ljusnar men formen är h e m s k.
    Googlat massa före och efter bilder på läkningsstadiet men är rädd att det inte krymper så mycket.
    Är också rädd att efter 2 år få en ful skugga efter dem. 
    Någon som har peppande, hjälpande ord att dela med sig av? 

  • Svar på tråden Ångest över kosmetisk tatuering, microblading
  • Anonym (S)
    Äldre 12 Feb 22:34
    #1

    Det bli säkert bättre med tiden.

  • Äldre 14 Oct 13:40
    #2

    Jag har samma problem just nu! Jag hoppas verkligen att demkrymper lite, ALLDELES för tjocka ????

  • Påven Johann­a II
    Äldre 14 Oct 14:20
    #3
    +2

    Det går kanske att fylla ut läpparna för balansens skull? 

  • Äldre 14 Nov 11:28
    #4

    Hur har de gått för dig? Jag gjorde i söndags och jag känner igen mig precis i vad du berättar. Jag tycker att dom är alldeles för stora och framträdande. Hoppas verkligen att de blir bättre.

  • Tue 4 Feb 2020 12:16
    #5

    Hur har det gått för er? Jag gjorde mina igår och dom är alldeles för tjocka. Kan knappt kolla i spegeln utan att få totalångest. Ser ok ut i vissa ljus men nej, det blev inte alls som jag hade tänkt mig.

    Håller tummarna på svar för att förhoppningsvis kunna se ljuset i tunneln!

Svar på tråden Ångest över kosmetisk tatuering, microblading