• Mini820

    Skrämd av upplevelse..

    Jag har ibland hört andra uppleva paranormala fenomen, men har aldrig upplevt det själv. Förrän igår...

    I julas avled min farmor. Begravdes för en vecka sedan.

    Är ensam hemma med min son nu och precis när jag ska bära in honom i vårt nedsläckta sovrum så ser jag en snabb liten ljusgnista stryka över garderobsdörren. Inte en chans att den kom utifrån eller från rummet.

    Ringer min mamma sent på kvällen som meddelar att hon sett samma sak + att hon vaknat av sig själv en natt och sett en gestalt röra sig i rummet, för att sedan försvinna in i garderoben.

    Fortfarande - då jag talar med min mamma så ser jag hur det "fladdrar" skuggor omkring mig.

    Jag sov oroligt hela natten inatt..

  • Svar på tråden Skrämd av upplevelse..
  • nytt eller gammalt

    Jag har hört från flera personer att de fått olika upplevelser av någon närstående som har dött kort efteråt. Själv så upplevde jag en sak när min morfar hade dött. Jag var med sonen inne på hans rum. Plötsligt så lyfte sig ett lock till en spelkartong (låg på en hylla) och sen så åkte det ner på sin plats igen. Har aldrig upplevt något före eller efter det.

    Min mamma och min mormor upplevde flera olika konstiga saker kort efter att han dött.

    Det upphörde efter några månader.

    Jag skulle inte alls vara rädd om jag vore du.

Svar på tråden Skrämd av upplevelse..