• Nils1

    Sexchatt och cybersex

    Hej, jag är en helt vanlig hetero man som har passerat de 50. Jag ser bra ut. Lever i ett bra förhållande med regelbunden traditionell sex. Som tyvärr minskar med tiden.

    Jag vill komplettera mitt sexliv. Ha en dimension till. Kunna prata ohämmad sex och uppleva cybersex.

    Inser att det finns en uppsjö av intressanta websiter men de flesta verkar för en publik på 18-30. Kan ni tipsa på websiter för vi som har passerat de 40?

    Sigter som ni kvinnor tycker är bra. Jag inser att konkurrensen är hård man kan väl knappast undvika mansdominansen vart man än landar på nätet.

  • Svar på tråden Sexchatt och cybersex
  • Anonym (Tänk dig för)

    Ja min man hittade sina sexchattkontakter i wordfeud. ???????? Så testa det om du vill bedra din fru!! Eller hon är tillfrågad, införstådd och med på noterna? Ja då är det ju helt ok....

  • Anonym (förbjudenfrukt)

    kan rekommendera knullkontaktsökes.se om du är ute efter att träffa någon.


    Finns sexchatt där också men de flesta vill träffas i verkligheten, men det kan du ju välja själv sen, jag är i samma sits som dig, är mycket kåtare än min sambo som blivit lat och ointresserad av mig.. jag "avreagerar" mig på din siten titt som tätt. Tyst ps. är kvinna

  • Gaskarl
    Anonym (förbjudenfrukt) skrev 2018-11-20 16:16:03 följande:

    kan rekommendera knullkontaktsökes.se om du är ute efter att träffa någon.

    Finns sexchatt där också men de flesta vill träffas i verkligheten, men det kan du ju välja själv sen, jag är i samma sits som dig, är mycket kåtare än min sambo som blivit lat och ointresserad av mig.. jag "avreagerar" mig på din siten titt som tätt.  ps. är kvinna


    Hej.. Jag söker också ngt liknande som han här ovan. Du uttryckte dig så fint, så jag tänkte fråga om du vill höra av dig, så kan du ju avreagera dig på mig, inte just nu dock, då jag är bakom ratten. :)
  • sugenkille6969
    Anonym (förbjudenfrukt) skrev 2018-11-20 16:16:03 följande:

    kan rekommendera knullkontaktsökes.se om du är ute efter att träffa någon.

    Finns sexchatt där också men de flesta vill träffas i verkligheten, men det kan du ju välja själv sen, jag är i samma sits som dig, är mycket kåtare än min sambo som blivit lat och ointresserad av mig.. jag "avreagerar" mig på din siten titt som tätt.  ps. är kvinna


    Knullkontakt, kostar det rätt mycket per månad eller hur är upplägget?
  • Anonym (förbjudenfrukt)
    sugenkille6969 skrev 2018-11-20 22:22:10 följande:
    Knullkontakt, kostar det rätt mycket per månad eller hur är upplägget?
    Det kostar typ 100kr om man vill ha alla funktioner, men tycker det är värt då det sollar ut alla småkids o folk som bara driver :) för mig är det inte någon stor utgift men alla är olika :P
  • Cunnilingus18
    Anonym (förbjudenfrukt) skrev 2018-11-21 11:09:33 följande:

    Det kostar typ 100kr om man vill ha alla funktioner, men tycker det är värt då det sollar ut alla småkids o folk som bara driver :) för mig är det inte någon stor utgift men alla är olika :P


    Det är väl så att de flesta sådana sidor är rena smörgåsbordet för tjejer medans det sällan är lönt det för killar. Brukar väl gå ungefär 100 killar per tjej på sådana sidor även om de kostar pengar eller ej? Antar att denna sidan inte är ett undantag? ;)
  • sugenkille6969
    Anonym (förbjudenfrukt) skrev 2018-11-21 11:09:33 följande:

    Det kostar typ 100kr om man vill ha alla funktioner, men tycker det är värt då det sollar ut alla småkids o folk som bara driver :) för mig är det inte någon stor utgift men alla är olika :P


    Kan du bekräfta eller säga emot det som påstods/ifrågasattes här ovan? Intressant att veta nivån.
  • Cunnilingus18
    sugenkille6969 skrev 2018-11-21 22:34:37 följande:

    Kan du bekräfta eller säga emot det som påstods/ifrågasattes här ovan? Intressant att veta nivån.


    Haha du har väl redan reggat konto och har redan en hand på kuken? Haha....

    Tro mig det finns inga sådana forum som du letar efter, iallafall om du inte byter kön eller blir sugen på sex med en annan kille ;)
  • Anonym (förbjudenfrukt)
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-21 13:21:57 följande:
    Det är väl så att de flesta sådana sidor är rena smörgåsbordet för tjejer medans det sällan är lönt det för killar. Brukar väl gå ungefär 100 killar per tjej på sådana sidor även om de kostar pengar eller ej? Antar att denna sidan inte är ett undantag? ;)
    haha ja det kan jag inte svarar på, söker efter män så vet inte hur det är om man söker efter kvinnor :P kanske det är, kanske inte lika vanligt för oss kvinnor att vilja prata snusk online SoligDrömmerOskyldig
  • Cunnilingus18
    Anonym (förbjudenfrukt) skrev 2018-11-22 11:06:27 följande:

    haha ja det kan jag inte svarar på, söker efter män så vet inte hur det är om man söker efter kvinnor :P kanske det är, kanske inte lika vanligt för oss kvinnor att vilja prata snusk online 


    Haha nä det är nog inte lika vanligt. Ligger nog en hel del i könsnormer, där det inte känns rätt för många tjejer att släppa loss helt. Sedan ligger det säkert en hel del i skillnaden på vad som tänder män och kvinnor. Män tänder oftast på att bara se en tjej medans tjejer behöver lära känna personen på ett djupare plan innan hon tänker något sexuellt. Vilket säkert bidrar till att nästan inga tjejer finns på sådana sidor.

    Det finns såklart andra orsaker men dessa två tror jag är de två största orsakerna.
  • Anonym (förbjudenfrukt)

    Jag klagar inte iallafall :D men det finns ju såklart massa kvinnor som älskar sexchatt och liknande, men det är inget jag pratar om med mina vänninor, man håller just den saken lite för sig själv, sen kan vi prata om män och sex ganska öppet men just att visa upp sig i webcam naken och sånt skulle nog mina vänninor tycka va lite vulgärt Tungan uteDrömmer men vissa saker har man som sina "mörka hemligheter". Men tro mig, vi kvinnor är rätt kåta och har våra fantasier och fetischer också  Flört kanske ibland tillomed kåtare och "mörkare" än ni män Flört 


    ni män sitter så fint när man lockar er med "godis" heheh Kyss

  • Lahall
    Anonym (förbjudenfrukt) skrev 2018-11-22 12:45:08 följande:

    Jag klagar inte iallafall :D men det finns ju såklart massa kvinnor som älskar sexchatt och liknande, men det är inget jag pratar om med mina vänninor, man håller just den saken lite för sig själv, sen kan vi prata om män och sex ganska öppet men just att visa upp sig i webcam naken och sånt skulle nog mina vänninor tycka va lite vulgärt Tungan uteDrömmer men vissa saker har man som sina "mörka hemligheter". Men tro mig, vi kvinnor är rätt kåta och har våra fantasier och fetischer också  Flört kanske ibland tillomed kåtare och "mörkare" än ni män Flört 


    ni män sitter så fint när man lockar er med "godis" heheh Kyss


    Ni behöver nog inte ens använda "godis" för att locka till er män ;)
  • Cunnilingus18
    Anonym (förbjudenfrukt) skrev 2018-11-22 12:45:08 följande:

    Jag klagar inte iallafall :D men det finns ju såklart massa kvinnor som älskar sexchatt och liknande, men det är inget jag pratar om med mina vänninor, man håller just den saken lite för sig själv, sen kan vi prata om män och sex ganska öppet men just att visa upp sig i webcam naken och sånt skulle nog mina vänninor tycka va lite vulgärt  men vissa saker har man som sina "mörka hemligheter". Men tro mig, vi kvinnor är rätt kåta och har våra fantasier och fetischer också   kanske ibland tillomed kåtare och "mörkare" än ni män  

    ni män sitter så fint när man lockar er med "godis" heheh 


    Jo så är det, finns ju öppna och härliga tjejer som du som gärna ta för sig i livet, men de är ganska ovanliga ;)

    Haha visst, tjejer har ju samma lustar och fantasier som män såklart, men de kommer oftast inte fram förens ni tjejer lärt känna personen lite bättre och först då börjat tända sexuellt på personen ;)
Svar på tråden Sexchatt och cybersex