• Anonym (50)
    Äldre 14 Feb 11:02
    6567 visningar
    10 svar
    10
    6567

    Bästa ställningen för smal kuk

    Min nya kärlek har en smal men ganska lång kuk och vi har svårt att hitta riktigt bra ställningar. Bakifrån funkar inte för då slår han i livmodertappen vilket gör ont. 

  • Svar på tråden Bästa ställningen för smal kuk
  • Äldre 14 Feb 11:52
    #1

    Lägg dig på magen med benen ihop. Han kommer inte så djupt, det blir lite tightare och han kan stöta mot din g-punkt genom att flytta sig lite "uppåt".

  • Anonym (50) Trådstartaren
    Äldre 27 Feb 15:53
    #2

    Fler med tips? Jag gillar det ovan men det skadar inte med omväxling Cool

  • Anonym (50) Trådstartaren
    Äldre 27 Feb 15:53
    #2

    Fler med tips? Jag gillar det ovan men det skadar inte med omväxling Cool

  • Anonym (Smal)
    Äldre 27 Feb 16:23
    #3

    Har själv också en man med ganska så smal kuk och det som jag tycker är skönast är när vi skedar och han är inne i mig, blir mer tight och han träffar de perfekta ställena. Vilka ställningar kör ni på mer än #1 tipsade om? Skulle inte skada att själv få några tips hihi

  • Anonym (50) Trådstartaren
    Äldre 28 Feb 09:11
    #4

    Jag har alltid tyckt om missionären så vi kör ofta på den men i och med hans smala kuk och  mina tre vaginala förlossningar blir det lite dåligt med friktion Oskyldig men jag funderar på om det kan göra skillnad för känseln beroende på hur jag tiltar bäckenet. Känns det annorlunda för mannen beroende på om kvinnan svankar eller tvärtom skjuter fram bäckenet?

  • Anonym (Hur?)
    Äldre 28 Feb 10:00
    #5

    Vad menar ni med smal egentligen?
    Hur många centimeter på omkretsen för att det räknar som smal?

  • Anonym (50) Trådstartaren
    Äldre 28 Feb 13:09
    #6
    Anonym (Hur?) skrev 2017-02-28 10:00:43 följande:

    Vad menar ni med smal egentligen?
    Hur många centimeter på omkretsen för att det räknar som smal?


    Jag vet inte, har inte mätt den precis som jag inte vet exakt hur stor min fitta är. Men skruven är för liten för muttern, eller muttern för skruven vilken liknelse du nu föredrar. Vill du hellre läsa tråden som "bästa ställningen för slapp fitta" så får du göra det.
  • Anonym (RK)
    Äldre 2 Mar 17:18
    #7

    Det finns ingen ställning som kan göra att en smal kuk känns skön. Skaffa dig en med grövre kuk istället om du nu ser ner på hans storlek och inte anser att den är tillräcklig.

  • Anonym (50) Trådstartaren
    Äldre 3 Mar 15:09
    #8
    Anonym (RK) skrev 2017-03-02 17:18:38 följande:

    Det finns ingen ställning som kan göra att en smal kuk känns skön. Skaffa dig en med grövre kuk istället om du nu ser ner på hans storlek och inte anser att den är tillräcklig.


    Jag ser inte ner på hans storlek, jag vill att det ska bli så skönt som möjligt för oss båda. 
  • Anonym (Ankan­)
    Äldre 3 Mar 18:13
    #9

    Missionärstips: svanka ordentligt så blir det mer friktion mot g-punkt/ollon = skönt för båda.

  • Äldre 5 Mar 08:29
    #10

    Jag tycker ett bra alternativ är med mig på rygg, benen ihop och liksom fällda uppåt. Tänk benen på hans axlar fast ihop med benen. Vill ni komma nära som i missionären och du är rörlig så fäller du benen upp mot ditt huvud och lite åt sidan så kan ni fortfarande kyssas.

Svar på tråden Bästa ställningen för smal kuk