• Anonym (Jennifer)

    Hur har ni som har barn sex?

    Hur får ni till det? Och när? Jag vet att det säkert finns trådar om ämnet redan men jag vågar mig på en ny..

    Jag har nämligen alltid undrat? Har det ändrats med tiden och barnen blir äldre och är vakna senare på kvällen? Har ni sex på dagen när de inte är hemma? Och så vidare.. Jag är nyfiken och vill höra era erfarenheter.

    Jag förstår att för väldigt många så innebär föräldraskapet lite eller väldigt mycket mindre sex. För många upphör det nästan helt och leder till slitningar i förhållandet. Separationer.. Det är ett ämne som avhandlats väldigt mycket i så många olika sammanhang! Det behöver vi helst inte ta i den här tråden.

    Utan jag undrar mest hur det funkar rent praktiskt för alla er som har ett eller flera barn, och som sen fortsätter att leva med ett fungerande sexliv.. Vet att ni finns ni också!

    Hur gör ni? Hur ser era erfarenheter ut? Hur har sexet förändrats?

  • Svar på tråden Hur har ni som har barn sex?
  • Givdul

    Klart det förändras, till vad avgör du själv. Om du prioriterar att göra andra saker som sova eller annat vid varje ledig stund, då blir det lite sex. Väljer du sex går det att ha sex ofta. Vill man har sex går det att hitta tiden. Sedan blir det ju oftast mindre sex än tidigare. Botemedel är klart: har barnet vila - ligg eller pilla på varandra

  • Anonym (Gör slut)

    Efter närmare 50? trådar i samma ämne borde du ha tagit åt dig något, men du har antingen inte läst svaren i de föregående 49 alls, eller så vill du så gärna att din världsbild ska gälla att du varken läser eller hör vad andra säger. Har du någon mental funktionsnedsättning, så du har svårt att ta åt dig vad andra säger eller skriver? Inget fel med det, men det kan vara bra att medge det så du får mer konkreta förslag samt att de som svarar kan ta hänsyn till det.

    Gör slut. Din man förtjänar ett liv med någon som älskar och åtrår honom.,Skaffa inte barn för att få något att leva för, du måste hitta din egen lycka själv utan man och barn.

    Börja gå i terapi! Du har ju massor att ta itu med innan du går in i ett nytt förhållande eller skaffar barn. Läk dig själv innan du förstör både ditt och andras liv.

  • Anonym (Man som vill mer)

    Jag gillar ha sex med strumpbyxor där man stryker textillim runt grenkilen och med en lödkolv smälter upp ett knull hål. Det gör att det blir väldigt mycket tystare att knulla. En gång satte min tjej dessa strumpbyxor även å mej ännu tystare o grymt upphetsande med starkaste orgasmen hittills.

    Dålig fjäder madrass är pyton så byt till bara skumgummi.

    Även den starkaste sängstomme kan knaka så att sätt diagonala stag mellan ben o långbräda och i mitt fall 2 inskruvade öglor med vajersträckare som man spänner åt.

    Sängen rör sig på golvet och små sk maskinfötter med gummi var kanon eller kanske bara en bit cykelslang diskhandske fixar det.

    Andnings flåset är svårare dock men hittade en ställning som inte kräver så mycket puls och får oss båda att komma. Jag ligger o hon rider mej baklänges och viker fram sin kropp mot mina fötter. Då kan jag enkelt snabbjucka ljudlöst mot hennes anus och bakre slidvägg vilket får henne att komma fort.

    Att göra det på toa brukar ge jobbiga ställningar men analsex bakifrån erbjuder den mest anständiga ställningen.

    Annars finns annan bra ljudlös sex som avsugning, runkning, med prostata massage, analsex på er båda med dildo, leksaker ihop med oralsex osv.

    Er stort problem är kvinnor som tappar lusten efter barn och lämnar mannen i stor sexhunger. Hur tänkte gud här? Eller är det meningen att vi män efter befrutning ska lämna kvinnan och hitta nytt om naturen styr? Läge för mammor mödravården ta en stor funderare på detta för att rädda förhållanden.

  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Jennifer) skrev 2017-02-16 10:19:25 följande:

    Hur får ni till det? Och när? Jag vet att det säkert finns trådar om ämnet redan men jag vågar mig på en ny..

    Jag har nämligen alltid undrat? Har det ändrats med tiden och barnen blir äldre och är vakna senare på kvällen? Har ni sex på dagen när de inte är hemma? Och så vidare.. Jag är nyfiken och vill höra era erfarenheter.

    Jag förstår att för väldigt många så innebär föräldraskapet lite eller väldigt mycket mindre sex. För många upphör det nästan helt och leder till slitningar i förhållandet. Separationer.. Det är ett ämne som avhandlats väldigt mycket i så många olika sammanhang! Det behöver vi helst inte ta i den här tråden.

    Utan jag undrar mest hur det funkar rent praktiskt för alla er som har ett eller flera barn, och som sen fortsätter att leva med ett fungerande sexliv.. Vet att ni finns ni också!

    Hur gör ni? Hur ser era erfarenheter ut? Hur har sexet förändrats?


    Barnen är 6.5 och 8år
    Vi har vant barnen med att kanske mamma sminkar sig eller är på toa samtidigt som pappa duschar, där kan vi ta n snabbis medans de sitter på sina surfplattor eller spelar dator, tittar på TV i sitt rum.

    Vi brukar säga att vi behöver vila låser sovrumsdörren och har sex medans de tittar på TV, Leker tittar på plattan mm.

    Sent på kvällen, tidigt på morgonen funkar också.

    Jag, hjälper till hemma också, lagar mat, tvättar, diskar, tar barnen till skola och dagis, dammsuger mm, hon gör ca 20% av hushållssysslorna  medans jag 80% + jobb och extra jobb :).

    Hon har tid att vila ut, fixa sig själv, hålla på med sin hoby och förstås finns det tid för sex;)


  • Anonym (Xa)

    i brukar oftast ha med kuken i fittan, ibland oralt.

Svar på tråden Hur har ni som har barn sex?