• Näckros

    Sommar/höstbebis 2017 Varberg?

    Hej alla vackra gravida! GRATTIS till lille pyret i magen!

    Jag undrar om det finns några härliga blivande mammor i Varberg som vill följas åt?

  • Svar på tråden Sommar/höstbebis 2017 Varberg?
  • nyfiknatjejen

    Tack, Grattis till dig med Skrattande

    Hittills mår jag väldigt bra, inget illamående än... trodde nästintill alla blev illamående så är väldigt förvånad att det inte dykt upp. Men jag har varit väldigt trött, så har fått sova någon timma efter jobbet för att orka kvällen hemma.. :) Hur har du mått? Illamående? Trötthet?

    Jag är idag i vecka 12+2, alltså vecka 13. Vilken vecka är du i?

    Detta är mitt första barn, är det samma för dig? Glad

  • Näckros

    Tack! Jag har svårt att greppa det än! Tror det kommer när magen börjar växa vilket min inte gjort riktigt än! Är i vecka 16+5.

    Va skönt att du sluppit må illa! Jag var riktigt dålig upp tom vecka 12. Tröttheten höll på att ta kål på mig, har ett väldigt fysiskt ansträngande jobb. Så det gjorde det hela inte mycket bättre! :(

    Det är mitt första med! Så längtar ihjäl mig redan! Varje vecka tar ju en halv evighet att komma igenom! XD

    Hur känns det för dig? Susar tiden förbi?

  • nyfiknatjejen

    Samma här, svårt att ta in allt. Men som du säger, när magen börjar synas så kommer nog känslorna ikapp :)

    Låter riktigt jobbigt med illamåendet, vet inte hur jag hade klarat av de på jobbet. Har dock skrivbordsarbete så inte lika illa som för dig, men det hade varit svårt att dölja graviditeten.

    Skojar du eller, tiden går fruktansvärt långsamt! Helt otroligt att det bara gått lite mer än 8 veckor sedan jag fick reda på att jag var gravid! Känns som en evighet! 

    Har du börjat berätta för familj, vänner och jobbet? För min del så vet 3 av 4 föräldrar ;) och en vän som jag blev tvungen att berätta för (kunde inte ljuga mig ur situationen Flört). Funderar hur länge det går att hålla hemligt på jobbet, om man ska hålla det hemligt till efter lönesamtalet i början av april eller om det är helt omöjligt. Svårt att veta :)

Svar på tråden Sommar/höstbebis 2017 Varberg?