• Äldre 17 Feb 23:57
    12405 visningar
    26 svar
    26
    12405

    Annan man gjorde mig gravid

    Är det någon annan som har använt en annan man för att bli gravid?? Efter 5 år utan att ha blivit gravid så bestämde jag mig för att annonsera efter en man, som kunde hjälpa mig, och efter 4 månader blev det + på stickan

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-18 00:20
    Vore intressant att höra om fler gjort som jag eller liknande
    Även män som har ställt upp.

  • Svar på tråden Annan man gjorde mig gravid
  • Äldre 26 Feb 04:38
    #1

    Vet din man om att han inte är far till barnet? Intressant.

  • Äldre 26 Feb 09:37
    #2
    +1

    Vad tyckte din man om detta? Utredde ni er hos fertilitetsklinik?

  • Äldre 26 Feb 11:58
    #3

    Blir inte din man konfunderad när du plötsligt blivit gravid efter flera års försök? Eller tror han att han äntligen kunnat skjuta skarpt?

    Är mannen du blivit gravid med lik din man till utseendet så det kan passera utan misstanke?

  • Äldre 27 Feb 11:13
    #4

    Ja det vet han.

  • Äldre 27 Feb 11:19
    #5

    Ja vi gjorde en utredning och det visade sig att.min mans sperma höll låg kvalitet då

    Han säger inget om det utan är jätte glad över vårat andra barn

    Han som gjorde mig gravid var rätt lik min man ????

    Och sedan var inte ens barn nr 2 1 år innan jag blev gravid igen och denna gången med min man

    Naturen är bra konstig ibland

  • FaderS­tork
    Äldre 16 Apr 20:11
    #6

    Har varit aktiv som donator för heminsemination i ett år, jag har alltid varit öppen för att hjälpa även heterosexuella par men hittils har det inte hänt. Verkar som de flesta straighta par starkt föredrar att gå via klinik.

  • Äldre 16 Apr 21:20
    #7

    Ja så kanske det är men så här var enklare och snabbare....))

  • fredri­ksthlm
    Äldre 26 Apr 13:45
    #8
    FaderStork skrev 2017-04-16 20:11:35 följande:

    Har varit aktiv som donator för heminsemination i ett år, jag har alltid varit öppen för att hjälpa även heterosexuella par men hittils har det inte hänt. Verkar som de flesta straighta par starkt föredrar att gå via klinik.


    Jag har tidigare donerat privat och mötte flera heterosexuella, både par och ensamstående kvinnor, som ville ha privat hjälp. Vissa par vill exempelvis ha hjälp att få ett andra eller tredje barn och de har ofta inte samma prioritet hos landstingen som de par som inte har några barn alls. Om man redan har ett eller två barn så är det inte lätt att åka till Danmark för att få hjälp på klinik där, så för den gruppen av par är privat spermadonator nästan enda alternativet.
  • NZZZZ
    Äldre 26 Apr 17:45
    #9
    fredriksthlm skrev 2017-04-26 13:45:31 följande:

    Jag har tidigare donerat privat och mötte flera heterosexuella, både par och ensamstående kvinnor, som ville ha privat hjälp. Vissa par vill exempelvis ha hjälp att få ett andra eller tredje barn och de har ofta inte samma prioritet hos landstingen som de par som inte har några barn alls. Om man redan har ett eller två barn så är det inte lätt att åka till Danmark för att få hjälp på klinik där, så för den gruppen av par är privat spermadonator nästan enda alternativet.


    Finns ett flertal som åker till Danmark för att skaffa fler än två barn då det bekostas av egen ficka. Sedan finns det heminsemination med köpt sperma, så håller inte alls med att privat donator nästan är det enda alternativet...
  • Äldre 26 Apr 17:52
    #10
    fredriksthlm skrev 2017-04-26 13:45:31 följande:
    Jag har tidigare donerat privat och mötte flera heterosexuella, både par och ensamstående kvinnor, som ville ha privat hjälp. Vissa par vill exempelvis ha hjälp att få ett andra eller tredje barn och de har ofta inte samma prioritet hos landstingen som de par som inte har några barn alls. Om man redan har ett eller två barn så är det inte lätt att åka till Danmark för att få hjälp på klinik där, så för den gruppen av par är privat spermadonator nästan enda alternativet.
    Hur har ni gjort juridisk med faderskapet? Är du inte rädd att bli krävd på en massa underhåll?
Svar på tråden Annan man gjorde mig gravid