• Anonym (Kaffedraken)

    Ångerst angående sex..

    Hej, de e så att under dom senaste tiden har jag börjat träffa en kille som är söt snäll och trevligt , i början när vi träffades hade vi sex och de kändes jättebra allt kändes helt perfekt tills nu efter 4-5 månade börja jag känna mig obehaglig. När jag är vid han smsa med han , jag vill liksom bara bort från han ibland känner jag mig tillomed typ att jag ha sex med han bara för att få han att bli glad och njuta men själva mig ligger jag bara där och få massa av ångerst när vi är klara .. ibland känner jag mig tvingad till vissa saker tex närjag vakna under natten o kan känna av att han trycker sig in i mig ... mår så dålig utav detta ..

    Jag och mitt ex gjorde slut för 9-10 månader sen och än idag kan jag känna att jag vill bara vara med han han fick mig o känna mig älskad han va min första på allt .. vi va tillsammans i 3 år .. nu känner jag mig så deprimerad över allt jag kan vakna mitt i natten och bara gråta för mig själv och säger till mig själv vad e de du håller på med egentligen ? Men endån gör jag samma sak om o om igen ..

    min fråga nu är de nån som ha typ samma problem som mig ? Ha sex och få ångerst men gör de endån om o om igen ..?

  • Svar på tråden Ångerst angående sex..
  • Anonym (Kaffedraken)
    Har ni pratat om det? Har du pratat om hur du känner? Om du inte gett ditt godkännande är det ju våldtäckt...
  • Anonym (Kaffedraken)

    Varför låter du utsätta dig för övergrepp?

    Du kan förstöra ditt sexliv för långt tid framöver om du låter folk ha " sex " med dig mot din vilja.

    Gör slut !

Svar på tråden Ångerst angående sex..