• Anonym (Hmm)
    Äldre 22 Feb 14:46
    10364 visningar
    30 svar
    30
    10364

    Han slaknar

    Träffat en kille i snart 4 månader .

    Jag är super kär och han verkar också vara det. Han säger varje dag att han tycker jag är så fin osv (jag tycker själv att jag ser bra ut jag,och är fräsh och tar hand om mig själv )

    I början när vi låg så funkade alla ställningar , han slaknade lite om det blev klumpigt på något vis.

    Men nu slaknar han nästan hela tiden om vi inte kör snett bakifrån . Fattar inte , tänder han inte på hur jag ser ut? Han tar på min kropp så känner att det borde ju inte vara det. Och snett bakifrån ser han mig också jag ser ju honom. Nån som känner igen detta ? Nån som har några tips eller idéer? Allt är välkommet : )

  • Svar på tråden Han slaknar
  • Anonym (Snygg­ing)
    Äldre 22 Feb 15:07
    #1

    Är du fet och ful, annars är han nog bara på g att bli impotent. 

  • Anonym (Hmm) Trådstartaren
    Äldre 22 Feb 23:15
    #2
    Anonym (Snygging) skrev 2017-02-22 15:07:59 följande:

    Är du fet och ful, annars är han nog bara på g att bli impotent. 


    Varken fet eller ful : )
  • Anonym (Ålder­?)
    Äldre 22 Feb 23:33
    #3
    Anonym (Hmm) skrev 2017-02-22 23:15:11 följande:
    Varken fet eller ful : )
    Har du barn?
  • Anonym (Kåtli­sa)
    Äldre 23 Feb 06:34
    #4
    Anonym (Ålder?) skrev 2017-02-22 23:33:27 följande:

    Har du barn?


    Har faktiskt lite svårt att få ihopp kedjan orsak och verkan. Att barn skall ge upphov till potensproblem. Myckt ovanlig i att det grunadars sig i att killen inte blir tänd utan det är oftare ett täcken på att killen vill för mycket. Speciellt i rätt nya relationer.
  • Anonym (Ålder­?)
    Äldre 23 Feb 13:29
    #5
    Anonym (Kåtlisa) skrev 2017-02-23 06:34:30 följande:
    Har faktiskt lite svårt att få ihopp kedjan orsak och verkan. Att barn skall ge upphov till potensproblem. Myckt ovanlig i att det grunadars sig i att killen inte blir tänd utan det är oftare ett täcken på att killen vill för mycket. Speciellt i rätt nya relationer.
    Är du man?
  • Äldre 23 Feb 13:44
    #6

    Ta på dig en lösmustasch. Funkar han bättre så vet du varför.

    Nej men skämt åsido. Prata med honom. Inte lätt att veta om det är fysiskt eller psykiskt. Vad rör sig i huvudet på en man? Han kanske måste ha klädnypor i bröstvårtorna och lyssna på Nitzer Ebb för att få upp den ordentligt.

  • Anonym (Ålder­?)
    Äldre 23 Feb 14:27
    #7
    Aikido skrev 2017-02-23 13:44:07 följande:

    Ta på dig en lösmustasch. Funkar han bättre så vet du varför.

    Nej men skämt åsido. Prata med honom. Inte lätt att veta om det är fysiskt eller psykiskt. Vad rör sig i huvudet på en man? Han kanske måste ha klädnypor i bröstvårtorna och lyssna på Nitzer Ebb för att få upp den ordentligt.


    Prata med honom? Va?

    Du menar istället för att fråga spekulerande främlingar på internet varav nog några är AI robotar som testas från Palo Alto?

    Va fan är du för nån glädjedödare.
  • Äldre 23 Feb 14:30
    #8

    Fast att prata om det kan späda på prestationsångesten. Håller med om att det måste göras ändå men man får ju va försiktig..

  • Äldre 23 Feb 14:31
    #9
    Anonym (Ålder?) skrev 2017-02-23 14:27:30 följande:
    Prata med honom? Va?

    Du menar istället för att fråga spekulerande främlingar på internet varav nog några är AI robotar som testas från Palo Alto?

    Va fan är du för nån glädjedödare.
    Arbetsvillkoren för oss virtuella användare från nyss nämna plats är faktiskt inte så pjåkiga.
  • Anonym (Ålder­?)
    Äldre 23 Feb 16:05
    #10
    Aikido skrev 2017-02-23 14:31:44 följande:
    Arbetsvillkoren för oss virtuella användare från nyss nämna plats är faktiskt inte så pjåkiga.
    Jag visste att du var ett artificiellt program, mest ska det vara intelligens nånstans i det uttrycket...

    Prata med varandra? Vill du att de ska skiljas redan nu?

    Du behöver uppgraderas.
Svar på tråden Han slaknar