• Anonym (Puppa)

    Kvinnor som likställer min fitta med ett barns

    Jag läser hela tiden om olika former och utseenden som "faller" både män och kvinnor i smaken. Men just denna fittdebatt har gått överstyr.

    Jag har en sk. Streckfitta eller innie-pussy och kvinnor kommenterar att jag ser ut som ett barn?! Alltså vadfan är det här? Jag är väll som vilken annan jävla kvinna som helst?? Vad får ni ut av att klanka ned på min fiffis utseende?! Jag har ALDRIG träffat en man som klagat.

    Varför håller kvinnor på såhär?! Klankar ned min fittas utseende?

  • Svar på tråden Kvinnor som likställer min fitta med ett barns
  • Bibbidi

    Nej det klart att de inte tycker din fitta ser ut som ett barns. 

    Antar att det är samma som när man brukar prata om att vissa har kroppsformer som påminner om barns (väldigt små i längden, inga former, inga bröst exc). 

    Om någon kvinna påpekar något om din fitta i verkligheten så får du väl skoja till det och säga "Nä, man har ju det inte så bra som dig som kan slänga sina blygläppar om halsen när det börjar blir lite kallt ute".{#emotions_dlg.djavulsk} 

  • Anonym (???)
    Bibbidi skrev 2017-02-22 19:46:50 följande:

    Nej det klart att de inte tycker din fitta ser ut som ett barns. 

    Antar att det är samma som när man brukar prata om att vissa har kroppsformer som påminner om barns (väldigt små i längden, inga former, inga bröst exc). 

    Om någon kvinna påpekar något om din fitta i verkligheten så får du väl skoja till det och säga "Nä, man har ju det inte så bra som dig som kan slänga sina blygläppar om halsen när det börjar blir lite kallt ute".{#emotions_dlg.djavulsk} 


    Och varför ska man vara lika omogen tillbaka menar du??
  • Bibbidi
    Anonym (???) skrev 2017-02-22 19:56:45 följande:
    Och varför ska man vara lika omogen tillbaka menar du??
    Man måste inte ifall man inte vill. Man kan om man vill också antingen ignorera dem eller bara titta på dem och fråga "Hur menar du nu?". GladSolig
  • Anonym (Fialotta)

    Visa inte den då.Då behöver du inte höra detta.

  • Loriyana

    Va!? Kommenterar folk verkligen ditt underliv? Jisses, har nog aldrig hänt mig. Möjligen i grundskolan då de taskiga tjejerna brukade retas i omklädningsrummet.

  • Rambo69
    Anonym (Puppa) skrev 2017-02-22 19:40:55 följande:

    Jag läser hela tiden om olika former och utseenden som "faller" både män och kvinnor i smaken. Men just denna fittdebatt har gått överstyr.

    Jag har en sk. Streckfitta eller innie-pussy och kvinnor kommenterar att jag ser ut som ett barn?! Alltså vadfan är det här? Jag är väll som vilken annan jävla kvinna som helst?? Vad får ni ut av att klanka ned på min fiffis utseende?! Jag har ALDRIG träffat en man som klagat.

    Varför håller kvinnor på såhär?! Klankar ned min fittas utseende?


    Gå med i sex chat/bilder mm gruppen och lägg upp en bild på din fitta så ska jag komentera den, så får du se va du får för komentar från mig        www.familjeliv.se/forum/group/123736
  • Anonym (Mr harry s plinkett)


    slappa, fasta, stora, små, breda, tunna, feta, smala, vildvuxna, friserade, skalliga, vissa med fisklukt och andra med.. bra pH värde


    det finns alla hur många olika typer och variationer alla unika och vackra på sitt vis


    du är fin och unik


    och har du en partner eller någon i din närhet som hävdar motsatsen så kan dom hoppa i sjön


    och skulle det här vara nåt som du inte trivs med.. boka en tid på plastkirurgi för konsultation och utgå därifrån

  • Anonym (?)

    Bisarrt att kommentera någon annans fitta, bara att ignorera!

    Blir enormt nyfiken på i vilka sammanhang andra kvinnor (förstod det som att du är hetero?) kommer nära nog för att först inspektera och sedan kommentera dock?

Svar på tråden Kvinnor som likställer min fitta med ett barns