• Äldre 22 Feb 22:14
    740 visningar
    5 svar
    5
    740

    Hur mycket spermier behöver komma för att man ska bli gravid

    Kan man bli gravid även om mannen inte kommer fullt ut?

    Jag och min sambo hade sex igår. Jag tror han kom lite grann för det blev en blöt fläck på madrassen och mellan mina skinkor B-) Idag gav ägglossningsstickan maximalt utslag för pluss. Naturligtvis vill mannen inte mysa idag... Skapligt irriterad är jag :@ :@

    Jag får leva på hoppet att han kanske gick igår...

  • Svar på tråden Hur mycket spermier behöver komma för att man ska bli gravid
  • Anonym (Va)
    Äldre 22 Feb 22:22
    #1

    Alltså vissa blir ju gravida av avbrutet till och med, eller på försatsen. Men antingen kom han väl eller inte? :O det märks väl? Du får väl fråga annars :D

    Om ni försöker bli gravida så kanske han kan göra ett försök idag ändå, det kanske inte är för sent imorgon heller.

  • Anonym (B)
    Äldre 22 Feb 22:33
    #2

    1 spermie räcker ;) dock är ju chansen större att någon pallrar sig fram till ägget med fler än 1!

  • Äldre 22 Feb 22:43
    #3
    Anonym (Va) skrev 2017-02-22 22:22:00 följande:

    Alltså vissa blir ju gravida av avbrutet till och med, eller på försatsen. Men antingen kom han väl eller inte? :O det märks väl? Du får väl fråga annars :D

    Om ni försöker bli gravida så kanske han kan göra ett försök idag ändå, det kanske inte är för sent imorgon heller.


    Tro mig jag har försökt att boka in en sexdejt Chansen är minimal att han dyker upp i stallet innan jag åker hem
  • Äldre 22 Feb 22:44
    #4
    Anonym (B) skrev 2017-02-22 22:33:19 följande:

    1 spermie räcker ;) dock är ju chansen större att någon pallrar sig fram till ägget med fler än 1!


    Typ
  • Anonym (Va)
    Äldre 22 Feb 22:47
    #5
    Mariiieee skrev 2017-02-22 22:43:52 följande:

    Tro mig jag har försökt att boka in en sexdejt Chansen är minimal att han dyker upp i stallet innan jag åker hem


    Hoppas att det räckte ändå då :D
Svar på tråden Hur mycket spermier behöver komma för att man ska bli gravid