• lilltassen

    Kvinnor, vad anser ni om män som knullar runt?

    Vad tycker ni kvinnor om män som har haft sex med många? Är det ett problem för er om snubben ligger runt? Själv tycker jag att det inte är sådär jättefräsht. Jag tar faktiskt inte i vilken snopp som helst.

  • Svar på tråden Kvinnor, vad anser ni om män som knullar runt?
  • Eena

    Jag har inga problem med det. Gillar sexuellt "hungriga" personer och då kommer det lite på köpet att han varit med andra innan mig.

  • Anonym (Hhhh)

    Hade inte kunnat bry mig mindre, likväl som att han inte har anledning att bry sig om hur många jag legat med

  • MammAmma

    Nej, inte mer än att jag tenderar att känna lite ägandebegär över de jag ligger med, så jag frågar aldrig om antal.

  • Anonym (Blomma)

    Jag tycker ärligt talat att det är ganska äckligt då jag själv inte är nån som legat runt och vill att min partner funkar som jag. Fast om jag bara skulle ha honom till kompis så hade det inte gjort mig något.

  • Anonym (R)

    Det är väl ok att ni inte tycker om män som ligger runt, det är dock inte lika äckligt som om en tjej ligger runt.
    Det kan aldrig vara acceptabelt att en slampa vill ställa krav på att mannen inte sa ha knullat runt.

  • Anonym (Innan)

    Jag vill inte veta hur många min sambo legat med och har därför inte frågat heller.

    Däremot vet jag att han legat runt och det bekommer mig inte, det var innan min tid och huvudsaken när vi träffades, var att han var frisk, färdiglekt och beredd att bli seriös. Det räcker för mig.

  • lilltassen
    Anonym (R) skrev 2017-02-23 21:42:07 följande:

    Det kan aldrig vara acceptabelt att en slampa vill ställa krav på att mannen inte sa ha knullat runt.


    Skulle män som ligger runt vara mindre slampiga?
  • Pussan
    Anonym (R) skrev 2017-02-23 21:42:07 följande:

    Det är väl ok att ni inte tycker om män som ligger runt, det är dock inte lika äckligt som om en tjej ligger runt.
    Det kan aldrig vara acceptabelt att en slampa vill ställa krav på att mannen inte sa ha knullat runt.


    Så klart kan inte en slampa ställa såna krav.
    Men att det inte är lika ¨äckligt¨ som om en tjej ligger runt? Varför är det äckligt? Oftast är man två som knullar och det är alltså ¨äckligare¨ att den ena gör det än den andra????
  • Anonym (B)

    Skulle inte bry mig det minsta så länge han inte har några könssjukdomar. Och förhoppningsvis har han tagit ansvar över att skydda sig så det inte finns risk för en liten bebis där ute. Skulle också ioförsig anse att det vore jobbigt om man bodde någonstans där det fanns stor risk att konstant springa in i folk han haft sex med.

    Men givet de sakerna, själva grejen med hur många fattar jag inte varför folk orkar bry sig i, vad spelar det för roll.

  • Anonym (n)

    Jag har inget emot det så länge han inte ligger runt samtidigt som han är i ett förhållande med mig. Har lite svårt att förstå varför så många har en sådan inställning till sex att det skulle vara äckligt att ha haft sex med många. Vari ligger det äckliga, han har väl förhoppningsvis tvättat sig däremellan? Folk får förstås ha vilken inställning de vill, men min är att sex är kul och jag ser ingen direkt anledning att neka sex om man är singel och någon het person vill ligga med en.

Svar på tråden Kvinnor, vad anser ni om män som knullar runt?