• Anonym (Kåtek­arlsso­n)
    Äldre 24 Feb 09:13
    11093 visningar
    18 svar
    18
    11093

    Kåt som fan

    Som rubriken lyder - jag är ständigt jävla kåt. Min sambo börjar bli sjukt trött på mig..

    Jag tog ut min p-stav i december 2016, 21/12 för att vara exakt, alltså är det två månader sedan den togs ut, och jag var jävligt kåt innan jag tog ut den också, men nu är det extremt, jag kan knappt titta på min sambo utan att vilja slita av honom kallingarna och sätta på honom, jag blir kåt av minsta lilla - att kolla på hans hals, händer, armar, fötter, mun, ögon, hår, panna, fingrar, mage, snopp, ja - ALLT! Igår drack han vatten och jag blev tokig - kunde inte slita blicken från hans adamsäpple... HANS ADAMSÄPPLE??? Hur fan kan man bli kåt av det??

    Jag använder mig av appen Natural cycles och enligt den så hade jag ägglossning iförrgår/igår, kan det ha med det att göra? Visserligen var jag ju kåt långt innan ägglossning också, som sagt - är kåt varje dag, kanske lite extra under ÄL-dagarna (?), jag har haft molande värk i magen som är ihållande och då brukar man väl som kvinna inte vara jätte sugen på sex, men jag tänder på att de gör lite ont (har jag märkt med tanke på att den molande värken inte har stoppat mig från att knulla...)

    Har haft sex flitigt iprincip varje dag sen jag slutade med p-stav och har haft 2 menscykler, dock kör vi avbrutet samlag (han kommer på rygg, mage eller bröst istället för i mig)

    Inatt drömde jag att jag var gravid och att det är därför jag varit dunderkåt, men inte kan det väl vara därför? (Jag vet att en dröm inte avgör om jag är gravid, bara ett gravtest kan tala om det)

    Någon som känt samma? Alltså är superkåt hela jävla tiden? Min sambo säger att han aldrig varit med om något liknande någonsin och att han inte klagar, men jag märker hur trött han kan bli på mig när jag blir kåt av minsta lilla...

  • Svar på tråden Kåt som fan
  • Anonym (Staff­an)
    Äldre 24 Feb 09:55
    #1

    Din sambo måste vara lycklig Är själv ständigt kåt och vill knulla jämt men inte min fru tyvärr.... Blir mycket runkande istället

  • Anonym (Kåtek­arlsso­n) Trådstartaren
    Äldre 24 Feb 10:15
    #2
    Anonym (Staffan) skrev 2017-02-24 09:55:35 följande:

    Din sambo måste vara lycklig Är själv ständigt kåt och vill knulla jämt men inte min fru tyvärr.... Blir mycket runkande istället


    Ja han är rätt lycklig över att jag alltid är villig, jag klagar aldrig på att jag är trött eller inte har tid, utan jag gör alltid tid för sex! Men han säger även att jag måste förstå att han inte alltid är sugen och inte heller vill ha sex hela tiden, och jag kan då antingen förstå det (kanske förstår honom 30%), eller bli förbannad och säga att han inte attraheras av mig... vilket jag vet 110% att han gör, men jag blir så sur när jag inte får som jag vill gällande sexet så jag tar till alla medel i såna lägen.. (blir förbannad resterande 70%) haha
  • Anonym (Staff­an)
    Äldre 24 Feb 10:27
    #3

    Haha härligt Min fru hade gärna kunnat få åtminstone 10% av din kåthet så kanske det hade blivit mer knullande hemmavid...

  • Äldre 24 Feb 10:43
    #4
    +2

    Din kropp vill bli gravid. Har samma vid ägglossning. Dock verkar min kropp tycka att jag ska skaffa barn med olika män...????

  • Anonym (Staff­an)
    Äldre 24 Feb 10:50
    #5
    Mrs Okänd skrev 2017-02-24 10:43:53 följande:

    Din kropp vill bli gravid. Har samma vid ägglossning. Dock verkar min kropp tycka att jag ska skaffa barn med olika män...????


    Det går ju alltid att träna på det
  • Anonym (Kåtek­arlsso­n) Trådstartaren
    Äldre 24 Feb 10:53
    #6
    Mrs Okänd skrev 2017-02-24 10:43:53 följande:

    Din kropp vill bli gravid. Har samma vid ägglossning. Dock verkar min kropp tycka att jag ska skaffa barn med olika män...????


    Ja de kanske den vill, nu när du säger det!!! Det måste ju hänga ihop, visst?

    Jaså? Menar du att du är intresserad av flera män än den du är i förhållande med? (Om du nu är i förhållande vill säga!) Jag själv känner att det finns INGA snygga män än min egen, till och med såna som jag tyckt är svin fräscha tilltalar mig inte längre.. Om jag tänker på en skådespelare som jag DÖTT för så är det James Franco - en riktig pudding och en kille i min smak, men nu attraheras jag inte alls av honom - min sambo är dösnygg!!! Önska jag kunde lägga upp bild på honom här för att visa er vilken jävla fräsch sambo jag lever med
  • Anonym (Kåtek­arlsso­n) Trådstartaren
    Äldre 24 Feb 11:38
    #7

    Så trött på mig själv... sambon jobbar borta hela helgen nu fram till tisdag, och då blir jag utan sex, och tanken gör mig tokig!!!! Så nu har jag tillfredsställt mig själv TVÅ gånger och klockan är inte ens 12 på dagen än!!! Och jag känner att det snart får bli en tredje gång... känner mig smutsig detta här är fan jobbigt...

  • Äldre 24 Feb 11:48
    #8

    Lol, känner igen mig sjukt mycket.

  • Anonym (Kåtek­arlsso­n) Trådstartaren
    Äldre 24 Feb 11:58
    #9
    Muffins2017 skrev 2017-02-24 11:48:32 följande:

    Lol, känner igen mig sjukt mycket.


    Gör du?? Det är rätt skönt å höra att man inte är ensam om å vara en jävla kåtnisse iallafall....
  • Äldre 24 Feb 12:05
    #10
    Anonym (Kåtekarlsson) skrev 2017-02-24 10:53:06 följande:

    Ja de kanske den vill, nu när du säger det!!! Det måste ju hänga ihop, visst?

    Jaså? Menar du att du är intresserad av flera män än den du är i förhållande med? (Om du nu är i förhållande vill säga!) Jag själv känner att det finns INGA snygga män än min egen, till och med såna som jag tyckt är svin fräscha tilltalar mig inte längre.. Om jag tänker på en skådespelare som jag DÖTT för så är det James Franco - en riktig pudding och en kille i min smak, men nu attraheras jag inte alls av honom - min sambo är dösnygg!!! Önska jag kunde lägga upp bild på honom här för att visa er vilken jävla fräsch sambo jag lever med


    Haha...det är ju bara för att du har ägglossning..skojar bara. Alltså min ribba sänks väldigt mycket och min hjärna gör män till ett stycke kött. Så det är tur att jag typ är fastkedjad hemma....:)
  • Äldre 24 Feb 12:06
    #11
    Anonym (Staffan) skrev 2017-02-24 10:50:58 följande:

    Det går ju alltid att träna på det


    Ooja....
  • Äldre 24 Feb 12:07
    #12
    Anonym (Kåtekarlsson) skrev 2017-02-24 11:38:26 följande:

    Så trött på mig själv... sambon jobbar borta hela helgen nu fram till tisdag, och då blir jag utan sex, och tanken gör mig tokig!!!! Så nu har jag tillfredsställt mig själv TVÅ gånger och klockan är inte ens 12 på dagen än!!! Och jag känner att det snart får bli en tredje gång... känner mig smutsig detta här är fan jobbigt...


    Det är ju alltid värre när man inte kan få sex när man vill.
  • Anonym (Kåtek­arlsso­n) Trådstartaren
    Äldre 24 Feb 12:34
    #13

    Jahapp, då har man kommit FEM gånger idag då.. klockan är 12.32 just nu... Det är ju tur att jag alltid är ledig fredagar, hade inte klarat av en dag på jobbet idag...

  • Äldre 24 Feb 12:44
    #14

    Ett väldigt dåligt råd av mig är att sexchatta, kommer göra saken ännu värre, lol

  • Anonym (Kåtek­arlsso­n) Trådstartaren
    Äldre 24 Feb 12:48
    #15
    Muffins2017 skrev 2017-02-24 12:44:27 följande:

    Ett väldigt dåligt råd av mig är att sexchatta, kommer göra saken ännu värre, lol


    Isåfall bara med min sambo, skulle aldrig sexchatta med någon random när jag är förlovad och kär (och endast kåt på min sambo)
  • Äldre 24 Feb 13:14
    #16

    Då är du en bättre hustru än mig

  • Äldre 24 Feb 13:15
    #17

    Tror iochförsig att min man skulle bli tänd på det om han visste.

  • Anonym (Kåtso­mfan)
    Fri 9 Jun 2023 17:25
    #18
    Anonym (Kåtekarlsson) skrev 2017-02-24 12:48:01 följande:
    Isåfall bara med min sambo, skulle aldrig sexchatta med någon random när jag är förlovad och kär (och endast kåt på min sambo)
    Ingen bild på dig?
Svar på tråden Kåt som fan