• Anonym (surt!)

    Hur kan man gå från "het milf" till "gammal kärring" på bara fyra år?

    Som trådtiteln är. Tänk en 48årig superhet äldre kvinna som ser ut som 38. Hur kan man förvandlas till en gammal kärring på bara 4 år? Hon har inte bara åldrats 4 år på 4 år, utan ser ut att ha åldrats 20år på den tiden. Det är falsk marknadsföring, oj, kolla här smågrabbar så het jag är trots min ålder...och så genom ett trollslag har den heta bruden blivit en gammal gumma:(

    Hur kan man förfalla så? Från het MILF till kärring på 4 år :( :(

  • Svar på tråden Hur kan man gå från "het milf" till "gammal kärring" på bara fyra år?
  • Anonym (a)

    Det är ju oerhört svårt att kommentera detta då man inte vet vem du refererar till, om det är sant eller någonting. 

    Klart folk åldras. Vad menar du med falsk marknadsföring? 

  • Anonym (Pass)

    Jagc har förfallit på ett år! Så visst kan det hända. Fyra år är rätt så lång tid.

  • Anonym (Katt)

    En riktig snygg 20-åring kan gå från att se ut som en porrstjärna till White trasch på ett år. Det kan bli så med biologiska kroppar, vi är inga robotar. På 2 år har jag gått från att vara extremt vältränad på 50 kg och superfräsch till en mullig student med dålig hy på 64. Men sambon älskar mig ändå. Livsförändringar för mycket. Var inget bra för mig att lämna gården på en liten ort med hästar till en lägenhet i Stockholm. Red nästan varje dag och grejade med tunga saker i stallet iaf minst 2 timmar om dagen till att ständigt sitta stilla med studier. Inte konstig, kanske så med henne också?

  • Anonym (Leila)

    Mycket troligt att hon har haft mycket stress i sitt liv....det sätter sina spår,tro mig. Hur väl känner du personen i fråga..? Kanske skilsmässa,dödsfall,sjukdom eller svår livssituation ....,.detta påverkar enormt.

  • ridance

    Om det är din tjej så kanske det är du som fått henne att åldras. Det kanske är så krävande att vara med dig att hon inte längre hinner eller orkar bry sig om utseende eller välmående.

    Om inte så kan stress eller sjukdom få åldrandet att gå riktigt fort. Även sorg eller andra dramatiska livshändelser.

  • Anonym (Gå och torka dig bakom öronen)

    "Falsk marknadsföring"? Är du 15 år eller? Människor är inte produkter till salu.

  • Meriall

    Stress kan göra det. Son tur är kan det gå att reversera så att hon blir milfen igen om hon börjar må bättre psykiskt/sover bättre.

  • Anonym (gäsp)

    Det är även så att efter 40 brukar det börja synas att man åldras. Såvida man inte är ett extremt hälsofreak eller går och fixar sig på annat vis.


    Kanske är det hormonellt eller att man närmar sig klimakteriet, och för att inte tala om stress som kan orsaka extrema skillnader även på yngre personer. Huden börjar förändras en hel del vid 40-45 år. Jag har alltid haft oerhört bra hy och sett ungdomlig ut behövde aldrig några hudkrämer,  men vid 40 blev den torrare och stramare och därefter har det blivit värre med åren. 

  • Anonym (gäsp)
    Meriall skrev 2017-02-24 16:13:27 följande:

    Stress kan göra det. Son tur är kan det gå att reversera så att hon blir milfen igen om hon börjar må bättre psykiskt/sover bättre.


    Ja stress påverkar oerhört negativt, men huden förändras tyvärr ändå med åldern. Jag har inget stress i mitt liv alls för tillfället men har påverkats ändå. 


    Läste detta intressanta.


    Du skall ge akt på dina hormoner


     


    ? Könshormonet östrogen är viktigt för huden. I 40-årsåldern blir huden naturligt torrare eftersom östrogennivån sjunker påtagligt då. Är man väldigt mager blir symtomen tydligare. Ett annat vanligt tillstånd hos kvinnor över 40 är låg ämnesomsättning. Det kan ge torr, skör hud, torrt hår och svullna ögonlock. Även stress och klimakterium kan påverka ämnesomsättningen. Misstänker du att du har en hormonobalans, sök läkare. Det finns hjälp att få.

    källa: 
    www.mabra.com/10-hudord-for-en-frisk-frasch-hy/

  • Anonym (Tadaaa)

    Hon har kanske drabbats av någon sjukdom som slitit hårt på kroppen. Mycket kan hända på 4 år. Kanske tränade hon regelbundet tidigare men har varit tvungen att sluta. Hon är alltså 52 år och ser inte ut som 30 längre. Vilken överraskning.

  • EnAnonumius
    Anonym (surt!) skrev 2017-02-24 15:34:16 följande:
    Hur kan man förfalla så? Från het MILF till kärring på 4 år :( :(
    Det kanske är en verklighetsfrämmande för dig..
    Men människor finger inte som i en tecknad serievärld där man aldrig åldras oavsett vad som händer om kring en, i from av död, krig, sjukdomar svår stress etc etc.

    Kan du inte acceptera att verkligheten onte funkar efter dina fantasier så kanske du skall söka hjälp för det, i stället för att komma med IQ-befriade argument som "falsk marknadsföring".

    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Inget varar för evigt)

    För två år sedan kunde jag inte ta mig någonstans utan att dra till mig överdrivet mycket uppmärksamhet från alla olika håll. Det gick inte en dag utan att jag fick minst två komplimanger för mitt utseende. Jag hade bra arbetstider, pengar, tränade regelbundet och umgicks med rätt personer. Idag, två år senare ser jag ut som en uteliggare. Jag träffade fel kille, blev ordentligt sänkt och mår förjävligt. Börjar sakta men säkert ta upp mig igen.

    Tro mig när jag säger att bekanta som träffar på mig ute inte känner igen mig. Flera har gått förbi utan att hälsa och kan senare på kvällen skriva till mig hur saknad jag är.

    Fyra år är mycket. Mycket kan hända. Kom ihåg att det är insidan som utspeglar ig. Mår man psykiskt dåligt är det svårt att se fysiskt bra ut.

  • Pantersnattran

    Min erfarenhet är att man åldras i ryck. Man kan se rätt likadan ut i många år och sen åldras man utseendemässigt snabbt en period för att sedan se likadan ut igen ett tag.

    Men stress och dåligt leverne spelar också in. Jag åldrades mycket utseendemässigt när jag fick barn tex (mkt komplikationer och dålig sömn i flera år).

  • monkees
    Anonym (surt!) skrev 2017-02-24 15:34:16 följande:

    Som trådtiteln är. Tänk en 48årig superhet äldre kvinna som ser ut som 38. Hur kan man förvandlas till en gammal kärring på bara 4 år? Hon har inte bara åldrats 4 år på 4 år, utan ser ut att ha åldrats 20år på den tiden. Det är falsk marknadsföring, oj, kolla här smågrabbar så het jag är trots min ålder...och så genom ett trollslag har den heta bruden blivit en gammal gumma:(

    Hur kan man förfalla så? Från het MILF till kärring på 4 år :( :(


    Ta din lilla Mats ur skolan så är allt frid och fröjd.
  • Anonym (Ja)

    Kvinnor "förfaller" rätt snabbt när de når klimakteriet eftersom de inte längre är fertila då. Det är inget konstigt, det är ren biologi.

    Många kvinnor kan finna män i 50-årsåldern sexuellt attraktiva eftersom män i den åldern fortfarande kan vara potenta och nästan lika fertila som när de var 30. Samma sak gäller inte för kvinnor.

  • Anonym (suck)
    Anonym (surt!) skrev 2017-02-24 15:34:16 följande:

    Som trådtiteln är. Tänk en 48årig superhet äldre kvinna som ser ut som 38. Hur kan man förvandlas till en gammal kärring på bara 4 år? Hon har inte bara åldrats 4 år på 4 år, utan ser ut att ha åldrats 20år på den tiden. Det är falsk marknadsföring, oj, kolla här smågrabbar så het jag är trots min ålder...och så genom ett trollslag har den heta bruden blivit en gammal gumma:(

    Hur kan man förfalla så? Från het MILF till kärring på 4 år :( :(


    Ja nog låter du sur alltid, alldeles bitter och förgrämd.

    Jag tycker du ska satsa på en hobby eller något som gör dig glad istället för att fokusera på andra.
Svar på tråden Hur kan man gå från "het milf" till "gammal kärring" på bara fyra år?