• Tom Araya

    Hur hittar man affärspartners?

    Rubriken kan tyckas helt malplacerad i kategorin Fritid & hobby, men jag hittade ingen mer passande och du förstår säkert bättre av hela min förklaring.

    För ett år sedan startade jag upp ett projekt som var menat som en hobby som eventuellt kunde ge pengar tillbaka och om det gick bra kunde bli en affärsrörelse.
    Nu har jag fastnat...
    Jag har investerat en del pengar, men har inte själv förmågan, inte lokaler och ej heller mer av kapital att investera, så jag behöver hitta en partner för att ro detta i land. Nu står 20-30 kartonger med varor och materiel bara lagrat till ingen nytta.

    Jag har kollat Blocket, men där var det negativt besked om att annonsera efter vad jag söker.

    Jag efterlyser alla typer av tips hur och var jag ska leta eller annonsera.

  • Svar på tråden Hur hittar man affärspartners?
  • vad vet jag

    Testa sälj på tradera till att börja med för att testa marknaden. Annars så har väl dom flesta kommuner och områden företagarföreningar att kolla med.

  • Tom Araya
    vad vet jag skrev 2017-02-27 07:44:00 följande:

    Testa sälj på tradera till att börja med för att testa marknaden. Annars så har väl dom flesta kommuner och områden företagarföreningar att kolla med.


    Det är några steg kvar till att börja sälja, som jag behöver hjälp med, därav frågan.
Svar på tråden Hur hittar man affärspartners?