• Ikon84

    Myrkrypningar

    Hej! Jag är en man på 33 år, jag är 2 barns förälder . Jag har vart mycket stressad under min uppväxt . Min mamma gick bort för ca 9 månader sen . Pappa var sjuk och opererades 6 gånger det har vart många sjuka runt omkring . Min fråga är jag har Myrkrypningar i huvudet , dålig syn , svag i nacken " halsen " . Min högra arm känns mkt svag . Jag är jätte orolig . Är det nån som har liknande symptom eller har haft det ? Är nojjig för hjärntumör MS eller ALS .

  • Svar på tråden Myrkrypningar
  • Ikon84

    Läkarna säger att jag är för ung för att röntga skallen det vill helst låta bli att stråla skallen. Man blir nojjig när det pratar läkarspråket , lillebrorsan säger att det är stress , min sambo säger att det är stress , det kan ju vara stress oxå men jag känner min kropp och psyke bäst så jag vet att nått är som inte stämmer .

  • Chilli44

    Låter som panikångest attack. Brukar känna likadant när jag har dom. Och innan jag fick reda på att det var panikattacker så trodde jag också att jag hade MS: gick så långt att jag fick tjata på dom tills jag fick en röntgen som inte visade någonting. Inget att oroa sig för det går över när ditt liv blir mindre stressigt. Önskar dig all lycka till och hoppas att du får lugn och ro framöver. Mvh Helen

  • Ikon84

    Nej . Jag äter inga mediciner , men jag har haft infektion i kroppen och det fick jag utomlands jag fick Ciprofloxacin för det åt min sista medicin för 2 dagar sen. Känns lite bättre idag men ofta känns det jagbbigt på kvällen. Känns som allt sitter i skuldran nacken

Svar på tråden Myrkrypningar