• Chrillis1981

    Moderna kläder storlek 46 och uppåt...???

    Hej!

    Någon som kan ge tips webbutiker som säljer snygga och moderna kläder i storlek 46 och uppåt? Som inte ser tantiga ut...

  • Svar på tråden Moderna kläder storlek 46 och uppåt...???
  • babytjejen

    Vkks.se...finns även på Facebook, vackra kurviga kvinnors shop. Har kläder från storlek 42 upp till 58 ca..

  • choklad

    Beror ju på vad man menar med moderna, tycker mycket av det som ska vara modernt blir mest som tanter som vill vara moderna. Själv gillar jag t.ex. klassiska skjortor och enkla snitt vilket är svårt att hitta i större storlekar. Jag tycker Lindex har en hel del bra, de gör nu de flesta av sina kläder upp till 54. Zizzi har en del bra jeans, resten är inte riktigt min stil men vet inte vad du gillar. Bonprix är också ett vanligt tips för stora storlekar.

  • Chrillis1981
    choklad skrev 2017-03-02 22:17:56 följande:

    Beror ju på vad man menar med moderna, tycker mycket av det som ska vara modernt blir mest som tanter som vill vara moderna. Själv gillar jag t.ex. klassiska skjortor och enkla snitt vilket är svårt att hitta i större storlekar. Jag tycker Lindex har en hel del bra, de gör nu de flesta av sina kläder upp till 54. Zizzi har en del bra jeans, resten är inte riktigt min stil men vet inte vad du gillar. Bonprix är också ett vanligt tips för stora storlekar.


    Tack för tipsen!
Svar på tråden Moderna kläder storlek 46 och uppåt...???